بلای شیطانی که 2 برادر بر سر فاطمه 20 ساله در زمین کشاورزی آوردند!

بلای شیطانی که 2 برادر بر سر فاطمه 20 ساله در زمین کشاورزی آوردند!

سرلشکر رضا طبلیه، مدیر دستگاه امنیتی شرق، گزارشی از از کشف یک جسد سوخته شده در زمین های کشاورزی اطراف فاقوس در مصر دریافت کرد. زمانی که جمال عبد العال محمد که 56 سال سن دارد، مالک زمینی که در آن جسد پیدا شد برای جمع آوری چوب به سراغ زمین خود رفت با جسد سوخته یک زن برخورد کرد و موضوع را به پلیس Police اطلاع داد. پس از انجام تحقیقات مشخص شد که پشت این جنایت Crime یک رابطه شوم نهفته است. ادامه تحقیقات نشان داد جسد کشف شده متعلق به دختری به نام فاطمه السید محمد على است که در یک روستا در نزدیکی محل حادثه Incident زندگی می کند.
پس از آن یک تیم تحقیقات و جنایی ویژه برای پی بردن به اسرار این پرونده شکل گرفت. کارآگاهان دریافتند که پشت این جنایت هولناک دو شخص به نام های محمود 28 ساله و برادرش اسماعیل 26 ساله قرار گرفته اند.
در ادامه مشخص شد این دو برادر برای خواهر 20 ساله دوستشان که سه سال قبل فوت کرده بود و تنها زندگی می کرد نقشه شومی کشیدند و یک روز که این دختر جوان در حال گذر از زمین های کشاورزی اطراف شهر بود مورد حمله این دو شیطان Evil قرار گرفت و پس از اینکه نقشه پلیدشان را عملی کردند جسد را سوزاندند تا نشانی از این جنایت به جا نماند.
با مشخص شدن ابعاد این جنایت پرونده این دو برادر شیطان صفت برای دادرسی به دادستان منطقه فرستاده شد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *