کلیپ جنجالی مصاحبه با بهاره رهنما و همسر دومش

ویدیو جنجالی گفت و گو با بهاره رهنما و همسرش

در حالی‌که هشت روز از زمان انتشار عکس های مراسم ازدواج مجدد بهاره رهنما میگذرد, به جرات می‌توان اخبار مربوط به این بانوی هنرمند را یکی از غوغایی ترین خبرهای در رسانه ها دانست.ازدواج مجدد بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی ازدحام های زیادی به پا کرد و حواشی زیادی درپی داشت.

کلیپ جنجالی مصاحبه با بهاره رهنما و همسر دومش

بهاره رهنما به همراه همسرش امیرخسرو عباسی در یک برنامه صحبتی انجام دادند و درمورد ازدواجشان صحبت کردند.بهاره رهنما برای نخستین بار بعد از ازدواجش در یک برنامه به همراه همسرش آماده شد و جزئیاتی از زندگی اش گفت.بهاره رهنما به همراه همسرش در این برنامه آماده شد و به سوالات مجری برنامه پاسخ داد.

 

در ابتدای این صحبت امیرخسرو عباسی از تعجبش در انتشار تصویر ها و روانه شدن سیل تماس ها برای تبریک گفت و بهاره رهنما ادامه داد گرچه که کسی جرات نمی کرد با من تماس بگیرد اما ما خود ما از انتشار تصاویر ازدواجمان ناآگاه بودیم.

کلیپ جنجالی مصاحبه با بهاره رهنما و همسر دومش

بهاره رهنما در بخشی از گفتگویش در این برنامه درمورد ازدحام پوشیدن لباس عروس گفت; بله من د ر42 سالگی لباس عروس پوشیدم و تصویر گرفتم . قطعا در انتخاب همسر یکی از ملاک های من موقعیت مالی همسرم بود اما چیزهای افسانه ای که می گویند صحت ندارد یا لااقل من ندیده ام , مگر این که حاجی مخفی کرده باشد.

کلیپ جنجالی مصاحبه با بهاره رهنما و همسر دومش

مجری برنامه درمورد وجود شمار زیادی اسپانسر در مراسم ازدواجشان پرسید که گفت; این یک فرمایش خیلی طبیعی بود و با خنده ادامه داد گرچه من پول تمام آن ها را از داماد گرفتم.

کلیپ جنجالی مصاحبه با بهاره رهنما و همسر دومش

در بخش پایانی صحبت بهاره رهنما درمورد شرط ازدواجشان گفت; امام رضا «ع» باعث این ازدواج شد و امیرخسرو تنها شرط ازدواجمان را خواندن نماز اول وقت اعلام کردو و گفت حتی اگر تو کنار خیابان کبریت هم میفروختی من از تو خواستگاری میکردم.

کلیپ جنجالی مصاحبه با بهاره رهنما و همسر دومش

بهاره رهنما در خصوص پیام های تبریکی که از جانب خانواده همسر سابقش داشت گفت; من تبریک های زیادی از جانب خانواده همسر سابقم در صفحه ام داشته ام.

کلیپ جنجالی مصاحبه با بهاره رهنما و همسر دومش

یادداشت مادر بهاره رهنما در مورد ازدواج مجدد دخترش

 

متن این نوشتار را به نقل از کانال تلگرام بهاره رهنما میخوانید.

 

بهاره عزیزم دختر مفید و مهربانم دختری که همۀ وقت} به وجودت سربلندی کرده و می کنم عزیزم تو از بچگی همه ی وقت خاص بودی و کارهای قشنگی انجام میدادی و اما حال که سالیانی از زندگی قشنگ و پر بارت میگذرد, باز هم باعث شگفتی خانواده و زنان دنیای خودت شدی عزیزم دختر قشنگم یادم هست چند روز قبل از این که با امیر خسروی عزیزم ازدواج کنی, ما هم مانند پدر و مادرهای دیگه دغدغه های خود ما را داشتیم

 

حرفی که تو به ما زدی آن قدر پر معنی و پر محتوا بود که تا دو سه روز بهش فکر می‌کردم و کاملا ذهن مرا درگیر کرده بود درست یادم نیست من چه گفتم که تو در پاسخ من جمله ای به کار بردی که برای من خیلی دیدنی بود تو گفتی; “مامان من خانواده می خواهم” و مرا کاملا مجاب کردی یعنی تو زنی هستی در کمال سلامت روح و روان باریکلا و صد باریکلا به تو که به زنان دیار خود جرأت و شهامت دادی

کلیپ جنجالی مصاحبه با بهاره رهنما و همسر دومش

و مجدد عشق و امید را در زندگیشان به وجود آوردی باریکلا عزیزم که به ما هم عشق و امید دادی و در تمام اجراهایت بر می خیزم و می گویم و خواهم گفت که من به وجود تو سربلندی می‌کنم تو دختر قشنگم سرشار از عشق و محبت هستی

 

و زنی مقاوم و راسخ هرگز حرفهای یاوه گویان تو را آزرده نخواهد کرد و از خدا برای این آدم ها شفا بخواهیم زیرا این‌ها به سرطان بخل و حسادت دچار شده اند دخترم, تو خوبی, مفید باش و مفید بمان. مادرت “پروین قائم مقامی”.

 

چرا تصاویر مراسم ازدواج بهاره رهنما منتشر شد؟

انتشار تصاویر مراسم ازدواج بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی مالک یک برند آرایشی بهداشتی که بهاره رهنما مدتی برای آن کارهای تبلیغاتی انجام میداد همۀ را به تعجب وا داشت و موجب شد موج جدیدی از اعتراض ها و واکنش ها به اینکار به راه بیوفتد.

 

تصویر ها دست به دست میچرخید و واکنش های گوناگونی درپی داشت , عده ای معتقد بودند نباید تصاویر خصوصی مراسمش را اینجور منتشر می کرد و عده ای در جبهه مخالف قرارداشتندو به این بانوی هنرمند حق میدادند. ادامه این حرف و حدیث ها باعث شد که بهاره رهنما با انتشار پستی پرده از راز انتشار تصاویر مراسم ازدواجش بردارد.

کلیپ جنجالی مصاحبه با بهاره رهنما و همسر دومش

برای انتشار تصویر هام مهم‌ترین دلیلم جرات و جسارت دادن به تمام زن های ناراحت اطرافم بود ,اونهایی که فکر میکنن زندگی با یک‌بار جدایی تموم شده و هیچ قصه تازه ای در راه نیست,حتی دوست داشتم
دخترم بدونه یک زن همۀ وقت} باید با امید و عشق روزهاش رو مجدد بسازه و این که باید حقیقی زندگی کرد نه زندگی ماکت وار و دروغی که واقعیت و شوق توش نیست, پس برای شکستن این تابو که لباس سفید نمیتونه مجدد در تن یک زن دیده بشه ,من بار دیگر لباس سفید پوشیدم !

کلیپ جنجالی مصاحبه با بهاره رهنما و همسر دومش

بهاره رهنما و دخترش

 

در مورد ربان ابی کمرم هم که خیلی سوال کردید باید بگم این یک اعتقاد شخصی بود که رنگ عشق توی تم کفش و لباسم باشه چون به نظر من رنگ عشقه و رنگ اشنایی ما , انتخاب تاج عشق هم برای این بود که مهم‌ترین ایتم من برای شروع مجدد یک زندگی عشق بود چنانچه خداوند عالم پایه های دنیا رو روی عشق راسخ کرده به هر حال ازدواج سنت پیغمبره و راه بسیار درستی برای ادامه روزهای پر از غم و شادی این عمر….

کلیپ جنجالی مصاحبه با بهاره رهنما و همسر دومش

توضیح دیگه ای هم ندارم جز این حدیث امام راستگو«ع» که;بخدا سوگند نمیرید مگر قبل از مرگتان آن چه راکه در مورد دیگران قضاوت می کنید ,خود تجربه اش کنید. بهاره رهنما و ملیکا زارعی در ماه عسل ملیکا زارعی با انتشار این تصویر در اینستاگرامش نوشت;شب قبل من و بانو رهنمای نازنین در شهر شیراز خیلی اتفاقی سرشار از انرژی مثبت براشون آرزوی سعادت دارم الهی که دل همه ی زنان سرزمینم همۀ وقت} خوشحال باشه.

کلیپ جنجالی مصاحبه با بهاره رهنما و همسر دومش

بیوگرافی بهاره رهنما «زاده ۱۳۵۲ در اراک» بازیگر زن ایرانی هست.او لیسانس دستمزد قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته‌هست . همسر سابق او پیمان قاسم خانی نویسنده سینما بود. این زوج دختری به اسم پریا قاسم خانی دارند که تجربه حضور درر تئاتر “پنجره‌ها” و فیلم سینمایی بانو را دارد.

کلیپ جنجالی مصاحبه با بهاره رهنما و همسر دومش

این بازیگر 4 شهریور 96 با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد.امیر خسرو عباسی مالک یک برند آرایشی بهداشتی هاینس و آرایشی ژاکسی هست که مدتی هست بهاره رهنما کارهای تبلیغاتی را برای او انجام می‌دهد.

 

کلیپ مصاحبه کامل بهاره رهنما و همسرش

 

http://m1.plus.ir/convertVideo/videos/96/006/12/BAHARERAHNAMA_1080.mp4?_=1

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *