بهنوش بختیاری ، تتلو را به زانو درآورد!

اخبار,اخبار فرهنگی , عکس های بهنوش بختیاری

اخبار,اخبار فرهنگی , عکس های بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری با یک میلیون نفر فالوئر، تتلو را به زانو درآورد.

بهنوش بختیاری بعد از رسیدن عدد فالوئرهای اینستاگرامش به یک میلیون نفر، این متن را منتشر کرد:

عشقولیای عزیز از همتون ممنونم که این مدت همیشه کنارم بودید..دست شمارو میبوسم..که اگه نبودید هرگز این اتفاق نمیفتاد..و از خدای بزرگ ممنونم که این عیدی بزرگو به من داد و سربلندم کرد وبهم عزت داد..خدا به خوب وبد همه چیز آگاه است…سال جدیدو به فال نیک میگیرم و خوشحالم به همه ثابت شد که طرفدارای نه فقط این حقیر بلکه همه هنرمندانی که به عشق مردم این همه سختیو تحمل میکنن..و فدایی هموطنشون هستن..

از واقعی هم واقعی تر هستن..و همینطور از مردم خارج از فضای مجازی سپاسگزارم که همیشه به من کوچک احترام گذاشتن و آگاه بودن بهنوش هر کاری از دستش بر میاد میکنه که هموطن عشقولیش حالش خوب بشه…ایرانی عزیز دشمن شاد نشی الهی..مملکتت امن و وجود نازنینت سلامت باشه الهی..از فالورهای عزیز..حتی اونایی که شیطنت میکنن گاهی..

از فن پیجای محترم و با معرفتم..که بعضی شبا همپای من اشک ریختن..از تمام مردم ایران..در استانه سال جدید سپاسگزارم..آخ چی میشد میتونستم بگم فردا شب همه ایران خونه ما شام سبزی پلو ماهی..همراه با کمی..فقط کمی موزیک و حرکت موزون..قربون همتون..عید همگی مبارک..حالا دست …..یاعلی. بفرمایید شیرینی یه میلیونی شدنمون…..

اخبار فرهنگی – FDJ,JI

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *