چرا بهنوش بختیاری پست جنجالی خود را حذف کرد؟

بهنوش+بختیاری+_1

بهنوش بختیاری در صفحه اینستاگرامش ویدئوی یک خواننده زن را منتشر کرد و پس از واکنش عده ای از کاربران مجبور به حذف پست خود شد.

بهنوش بختیاری بازیگر Actor سینما Cinema و تلویزیون با انتشار ویدئویی از یک خواننده زن ترک در صفحه اینستاگرام اش به ممنوعیت خوانندگی زنان در ایران اعتراض می کند.

بهنوش بختیاری اینستاگرام

او نوشت:

«من که اشکم دراومد. بیشتر بخاطر اشک مادرش. فقط میخوام بگم چند تا دوست داشته باشم خوبه که به اندازه همین خانم هنرمند و خوش صدان؟ چقدر بانوی خوش صدا دیدم که هیچوقت و هیچ جا صداشون به جایی نرسید. نمیگم با این پوشش.کاش با همون پوشش اسلامی اجازه خوندن بهشون داده میشد. ارزش یعنی پاروی هنر Art و استعداد گذاشتن؟ یه بار، فقط یه بار به همه چیز جنسیتی نگاه نکنیم. کنسرتهای بانوان ما انقدر یواشکیه و بدون تبلیغ که عین موش برگزار میشه. عین موش تموم میشه.کی اومد کی رفت. خدا میدونه.

واقعا مگه در خوانندگی چه اتفاقی میفته که آقایون به خطر میفتن؟ کدوم مردی با شنیدن صدای هایده یا پریسا یا سیما بینا به مخاطره جنسی میفته؟ اگرم بیفته که دیگه اسمش مرد نیست. یه ادمیه که باید بره پیش پزشک درمان بشه. الان ماشالله راه درمان هم زیاد داره تبلیغ میشه. خوشی نزده زیر دلم. چون خوش نیستم. بابت امنیت کشورمم شکرگزارم. ولی حرفهایی هست. اعتراض‌هایی هست که باید گفت و خاموشی گناه ماست. آتیش گرفتن هنرمندایی رو که اجازه کار ندارن رو دیدم سوختنشون رو دیدم. از وقتی تصویر ابی عزیز رو که پیر و جوون ایرانی عاشقشن، در سریال معمای شاه دیدم فکر کردم پس اگه ماهم از خوانندگی بگیم مشکلی نداره. شایدم فقط برای این سریال مشکلی نیست و برای ما جرم Crime محسوب بشه.ایمان رو با تعصب اشتباه نگیریم.تموم شد عمرمون.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *