بهنوش بختیاری و عکس همسر و دختر ؟

بهنوش-بختیاری
بهنوش بختیاری بازیگر پرطرفدار کشورمان مدتی قبل خبر از مادر شدن را اعلام کرد اما تا بحال عکسی از فرزند و همسر منتشر نکرده است و همین عاملی برای کنجکاوی هوادارانش شده است.

صحبت های بهنوش بختیاری درباره دختر و فرزندش

بهنوش بختیاری بازیگر طناز و دوست داشتنی کشورمان یکی از محبوب ترین بازیگران در عرصه طنز است که به تازگی از مرز چهل سالگی عبور کرده است ، این بازیگر خوب سریال های طنز تلویزیون مدتی قبل خبر از مادر شدن و قبول کردن سرپرستی کودکی را از بهزیستی داد اما هرگز عکسی از دخترش را منتشر نکرده است . بهنوش بختیاری در تیرماه سال 1378 با محمدرضا آرین ازدواج کرد اما تا بحال عکسی از همسرش در صفحه شخصی اش منتشر نکرده است و همین امر باعث کنجکاوی طرفدارانش شده است . این بازیگر طناز کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرامش درباره این موضوع صحبت کرد.بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری نوشت:

“دوستان بارها گفتم که همسر من علاقه ای به انتشار عکسشون در فضای مجازی ندارن…از طرف بهزیستی فعلا اجازه انتشار عکس دخترمون رو نداریم…ضمن اینکه من نمیدونم این بچه راضی هست عکسش رو همه ببینن و به عنوان بچه بی سرپرست بشناسنش یا خیر….باید بزرگ بشه و خودش اعلام کنه که راضیه یا نه…منتظر عکس و فیلم یگانه نباشید…سپاس..
یا علی”

بهنوش بختیاری

عکسی از بهنوش بختیاری بازیگر خوب کشورمان

بهنوش بختیاری یک سال پیش در برنامه سه ستار احسان علیخانیپرده از راز ناراحت کننده زندگی اش برداشت و گفت :من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم دل میلیون ها نفر را به درد آورد اما کمتر از یک سال به آرزوی خود رسید.

بهنوش بختیاری

عکسی از بهنوش بختیاری بازیگر خوب کشورمان

محمدرضا آرین

بهنوش بختیاری صاحب فرزند شد و یک نوزاد را به فرزند خواندگی قبول کرد. بهنوش بختیاری که روزهای آخر سال 95 از مادر شدنش در نوروز 96 خبر داده بود بالاخره صاحب فرزند شد، به گفته نزدیکان وی ، بهنوش بختیاری این بچه را به سرپرستی قبول کرده است و فرزند وی دختر میباشد .

چرا بهنوش بختیاری عکسی از همسر و دخترش منتشر نمیکند؟

منبع : نمناک

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *