بیرون افتادن جنازه حین یک مراسم خاکسپاری!

مراسم خاکسپاری

سقوط نعش‌کش به داخل قبر و بیرون آمدن جنازه از تابوت صحنه‌هایی عجیب را در مقابل چشم حاضران در یک مراسم خاکسپاری رقم زد.

وقوع اتفاقات عجیب در یک مراسم خاکسپاری در پرو موجب وحشت حاضران در این مراسم شد. در این مراسم، نعش‌کش هنگامی که با کمک همکارانش قصد داشت جنازه را در داخل قبر قرار دهد، ناگهان به داخل قبر سقوط کرد و موجب واژگون شدن تابوت جنازه شد. این اتفاقات سریالی در حین خاکسپاری یک زن در اطراف منطقه «پامپاس» پرو رخ داد.

در ویدئویی که منتشر شده است، خانواده و اقوام متوفی در حالی که در اطراف قبر جمع شده‌اند و منتظر خاکسپاری جنازه این زن  هستند، دیده می‌شوند. در این ویدئو مشاهده می‌شود هنگامی که چند نعش‌کش قصد دارند جنازه را در داخل قبر قرار دهند، ناگهان یکی از آنها به داخل قبر سقوط می‌کند و در پایین جنازه گرفتار می‌شوند. در این لحظه سایر نعش‌کش‌ها تلاش می‌کنند همکار خود را که گرفتار شده است، از داخل قبر بیرون بکشند اما تلاش آنها برای خارج کردن این مرد منجر به اتفاق دیگری می‌شود.

این ویدئو نشان می‌دهد هنگامی که آنها در تلاش برای بیرون کشیدن این نعش‌کش از داخل قبر هستند، ناگهان تابوت واژگون شده و جنازه از آن بیرون می‌افتد. در حالی که آنها تلاش می‌کنند در داخل قبر جنازه را به داخل تابوت برگردانند اما موفق به این کار نمی‌شوند. سرانجام  این نعش‌کش‌ها مجبور می‌شوند جنازه را به بالای قبر منتقل کرده و آن را پس از قرار دادن دوباره در داخل تابوت در  قبر قرار دهند. وقوع این اتفاقات سریالی موجب وحشت حاضران که از نزدیک شاهد این مراسم خاکسپاری بودند، می‌شود.

بنا بر گزارش رسانه‌های محلی پرو پس از دقایقی وقفه در دفن جنازه، سرانجام این نعش‌کش‌ها موفق شدند جنازه را در داخل قبر قرار داده و مراسم خاکسپاری را به پایان برسانند.

واژگونی تابوت حین مراسم خاکسپاری!

 

منبه باشگاه خبرنگاران جوان

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *