بیهوش کردن زن شوهردار و تجاوز به او و قتل

تجاوز

بیهوش کردن زن شوهردار و تجاوز به او و قتل

مردی که زن شوهردار را بیهوش کرده و به وی تجاوز کرده بود سرانجام توسط شوهر به قتل رسید تا مهر ختامی باشد بر تهدیدهای وی. حکم تبرئه زوج جوانی که مرد مزاحم را به طرز فجیعی کشته بودند در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد تا آنها در برابر حکم قطعی دیه، زندان و کار اجباری در خانه سالمندان قرار بگیرند.

فرشاد ۴۸ ساله وهمسر ۴۱ساله اش فریده که از مزاحمت های منصور ۴۰ ساله خسته شده بودند بیست و دوم آبان ۹۳ طبق نقشه از پیش طراحی شده وی را به خانه شان در خیابان پاسداران تهران کشاندند و او را به طرز هولناکی کشته و در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.

در آن جلسه فرشاد گفت: منصور مهدورالدم بود و من از قتل او پشیمان نیستم. او همسرم را به بهانه پیدا کردن کار به دفتر کارش کشانده و او را با خوراندن آبمیوه مسموم بیهوش کرده و آزار داده بود. منصور از این جنایت سیاه فیلم تهیه کرده بود تا با تهدید هایش همسرم را بار دیگر به دفتر کارش بکشد.وقتی به ماجرا پی بردم با منصور صحبت کردم

تا دست از مزاحمت بردارد اما گفت باید همسرم را طلاق بدهم. او دست از سر همسرم بر نمی داشت به همین خاطر تصمیم به قتل او گرفتم.وی در تشریح جزییات جنایت گفت: طبق نقشه همسرم منصور را به خانه دعوت کرد و من در اتاق خواب پنهان شدم. به محض روبه رو شدن با منصور با میله آهنی به سرش زدم.

اما در آن حال به من ناسزا گفت و با من درگیر شدیم.می خواست تیغ موکت بری را که در اتاق بود بردارد که من زودتر تیغ را برداشتم و به گردنش زدم. همان موقع به آشپزخانه رفتم و با کارد اشپزخانه سر منصور را بریدم و داخل گونی گذاشتم و آن را به سطل زباله انداختم. شب هم جنازه بدون سر را با ماشینم به حاشیه شهر بردم تا شناسایی نشود.

فریده اما منکر اتهام معاونت در قتل شد و گفت: من از نقشه شوهرم برای قتل بی اطلاع بودم. فکر می کردم شوهرم او را به خانه دعوت کرده تا او را گوشمالی بدهد.در پایان آن جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به مدرک های کشف شده در پرونده فرشاد را به خاطر اعتقاد به مهدورالدم بودن قربانی به پرداخت دیه و ۱۰ سال زندان محکوم کرد.

فریده نیز به ۵سال زندان و ۲سال کار اجباری در آسایشگاه سالمندان محکوم شد.این حکم دیرو زدر شعبه ۲۸ دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *