بشیر باباجان‌ زاده و همسرش + بیوگرافی و افتخارات

بشیر باباجان‌ زاده و همسرش
371
دسته‌بندی نشده

بیوگرافی کمیل قاسمی و بشیر باباجان زاده کشتی گیر + عکس

کمیل قاسمی (2) کمیل قاسمی (3) کمیل قاسمی (4)

کمیل قاسمی کشتی‌گیر ایرانی زادهٔ اسفند ماه ۱۳۶۶ در جویبار مازندران است. وی برنده دو مدال برنز مسابقات جهانی کشتی جوانان و یک مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا است.

 

قاسمی در مسابقات جهانی کشتی جوانان در سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۸ در چین و ترکیه در وزن ۹۶ کیلوگرم برنده دو مدال برنز شد. او در مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۱ در تاشکند موفق به کسب مدال نقره در وزن ۱۲۰ کیلوگرم شد

 

کمیل قاسمی، برای رقابتهای المپیک بعنوان نماینده سنگین وزن ایران انتخاب شد. برای این عضویت، بین او و پرویز هادی، قهرمان اسیا در سال 2012 یک مسابقه انتخابی برگزار شد که در نهایت کمیل قاسمی با پیروزی در انتخابی به عضویت تیم ملی درآمد. او در راه رسیدن به مدال برنز ابتدا نماینده کشور کانادا را در دو تایم شکست داد، سپس در برابر تایمازوف قدرتمند در دو تایم با بدشانسی در کلینچ شکست خورد. سپس در مرحله رپه شاژ ماتوهین از آلمان را در دوتایم شکست داد و در نهایت تارول دلاگنف آمریکایی را در سه تایم مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

 

بشیر باباجان زاده (3) بشیر باباجان زاده (2) بشیر باباجان زاده (4)

بشیر باباجان‌ زاده (متولد ۱۸ مرداد ۱۳۶۸ در بابل) کشتی‌گیر فرنگی تیم ملی ایران است.

شیر باباجان زاده با کسب مدال برنز در مسابقات جهانی کشتی ۲۰۱۱ استانبول، در وزن ۱۲۰ کیلوگرم موفق به گرفتن سهمیه المپیک لندن شد. وی در دور نخست علی ناظم از عراق را مغلوب کرد.سپس در دور بعد بر یوری پتریکیف، دارنده مدال برنز المپیک 2008 پکن در یک کشتی سخت غلبه کرد.اما در دور بعد به یوهان یورن سوئدی باخت و با باخت یورن به هیکی نابی استونیایی، از دور مسابقات کنار رفت و به مقام هفتم رسید.

 

درگیری بشیر باباجان زاده و نعمت چگانی

در دیدار نیمه نهایی مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان که در سالن خلیج فارس خرمشهر برگزار می‌شود، تیم بیمه رازی تهران با شکست تیم دوکوهه اندیمشک توانست راهی فینال شود. در این رقابت تیم بیمه رازی با نتیجه 5 بر 3 به برتری رسید تا حریف تیم دیناموی ارمنستان در فینال لقب بگیرد.

در این رقابت درگیری بشیر باباجان زاده و نعمت چگانی و فحاشی نعمت چگانی کشتی گیر سنگین وزن اندیمشک باعث شد تا کشتی به حاشیه کشیده شود.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *