بی آبرویی به سابقه ورزشکار زن ایرانی در روسیه + عکس

موی تای بانوان؛ بی آبرویی به سابقه ورزشکار زن ایرانی در روسیه + عکس
احترام به پخش سرود رژیم اشغالگر قدس؛
بی آبرویی به سابقه ورزشکار زن ایرانی در روسیه + عکس
آرش میراسماعیلی قید طلای المپیک را زد و ده ها ورزشکار ایرانی دست خالی از رقابت های جهانی برگشتند که آخرش در موی تای، به سرود رژیم صهیونیستی احترام بگذاریم؟

در حالی که همه دنیا می دانند ورزشکاران ایرانی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، با ورزشکاران رژیم صهیونیستی مبارزه نمی کنند و این رژیم غاصب را به رسمیت نمی شناسند، بانوی موی تای کار ایرانی بعد از کسب مقام سوم و مدال برنز، در حالی که یک ورزشکار رژیم اشغالگر قدرس روی سکوی قهرمانی ایستاده بود، روی سکوی سوم ایستاد و حتی بعد از این که مدال خود را هم گرفت، یک مدیر عاقل بالای سرش نبود که به او بگوید الان سرود رژیم صهیونیستی پخش می شود و روی سکو نمان و این ورزشکار ایستاد و به سرود رژیم غاصب اسراییل احترام گذاشت و شاهد برافراشته شدن پرچم این کشور جعلی بود و بدتر اینکه در پایان مسابقات هم با نماینده رژیم اشغالگر قدس عکس یادگاری گرفت.

در حالی که طی چند روز گذشته که تصاویر و اخبار این موضوع منتشر شد، فدراسیون ورزش های رزمی که متولی این اعزام بود سکوت اختیار کرده و وزارت ورزش و جوانان نیز موضع مشخصی را بیان نکرد. نکته جالب اینکه این اتفاق در حضور دو نماینده وزارت ورزش افتاد.

گناهی متوجه این ورزشکار نیست که او با نماینده رژیم صهیونیستی مبارزه نکرد و حتی گفته می شود در بازی مرحله نیمه نهایی عامدانه باخت تا در فینال ناچار به مبارزه با نماینده رژیم اشغالگر قدس نباشد اما معلوم نیست چرا مسئولان موی تای اجازه دادند این ورزشکار روی سکویی بایستد که پرچم رژیم صهیونیستی بر فراز آن وجود داشت و مدال آوران باید به سرود جعلی این کشور جعلی احترام می گذاشتند؟

عابدی از مسئولان فدراسیون ورزش های رزمی که به عنوان سرپرست، تیم اعزامی را همراهی می کرد نیز پاسخگوی تلفن خود نبود و همین موضوع شائبه های زیادی را در مورد این اتفاق ایجاد کرد.

واقعا الان چه جوابی باید به آرش میراسماعیلی بدهیم که در المپیک آتن پرچمدار کاروان ما و شانس اول مدال طلای جودوی المپیک بود و به احترام مردم مظلوم فلسطین، کنار کشید تا با نماینده رژیم صهیونیستی رقابت نکند؟ جواب ما به سایر ورزشکارانی که قید مدال جهانی را زدند تا ناچار به تقابل با نماینده یک کشور جعلی نباشند، چیست؟

اصلا ما موی تای می خواهیم چه کار؟ می خواهیم که آبروی ما را ببرد؟ البته این موضوع با واکنش مسئولان نیز همراه بوده است.

محمود رشیدی رئیس فدراسیون ورزش های رزمی در این خصوص اظهار داشت: «من از تمام ملت عزیز ایران برای بروز چنین اتفاقی عذرخواهی می کنم. این تخلف بزرگ را به طور جدی پیگیری و برخورد قانونی با آن خواهیم داشت. جریان کلی موضوع را به وزیر گزارش داده و به زودی کمیته انضباطی تشکیل و تصمیم لازم در خصوص خاطیان اتخاذ می شود.»

وی افزود: «رژیم صهیونسیتی خط قرمز نظام است و ما نیز به آن پایبند هستیم و هیچ وقت به خود اجازه عبور از آن را نمی دهیم. اتفاقی که باید برای کسانی که اهمال کاری کردند، رخ دهد مطمئن باشید رخ خواهد داد. در کمترین زمان ممکن کمیته انضباطی تشکیل و پس از بررسی موضوع رای لازم را صادر خواهد کرد.»

همچنین فدراسیون ورزش های رزمی با انتشار بیانیه ای از بروز چنین اتفاقی به صورت رسمی عذرخواهی کرد. در این بیانیه آمده است:

احتراما نظر به انتشار تصویری از سکوی مدال برنز خانم سعیده غفاری ملی پوش زون ۶۰- کیلوگرم تیم ملی موی تای در جام جهانی کازان روسیه و وجود ورشکرای از رژیم اشغالگر و غاصب قدس در سکوی اول، ضمن عذرخواهی رسمی اعلام می دارد؛

فدراسیون ورزش های رزمی ضمن تاکید موکد بر عدم به رسمیت شناختم رژیم سفاک صهیونیستی و پیروی محض از منویات نطام مقدس جمهوری اسلامی تاکید می نماید که مساله فوق الاشاره صرفا محصول یک خطای انسانی غیرعمدی بوده و فدراسیون ورزشهای رزمی در حال بررسی دقیق تر موضوع با همکاری نهادهای نظارتی جهت توبیخ جدی و غیرقابل اغماض مسئولین ذیربط می باشد و گزارش نهایی بعد از بررسی های قانونی در اختیار شورای برون مرزشی ورزارت ورزش و جوانان قرار خواهد گرفت.

لذا تاکید می نماید این فدراسیون کما فی السابق پرچمدار مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و غاصب و پیروی از منویات مقام معظم رهبری می باشد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *