تاثیر رابطه مقعدی با همسر در زندگی ؟

رابطه مقعدی

رابطه مقعدی با همسر چه تاثیری در زندگی دارد؟

رابطه مقعدی در تعداد زیادی از زوجین وجوددارد و این نوع از رابطه جنسی می‌تواند تاثیراتی در زندگی زوجین داشته باشد که بررسی می‌کنیم.

 

مهم‌ترین عارضه ای که مجامعت از طریق مقعد «پشت , دبر» برای زن دارد این است که چون لذت حقیقی جنسی برای زن از طریق مقاربت از فرج و مجرای تناسلی حاصل می شود نه از طریق مقعد, بنابراین زن دچار سرد مزاجی و بی میلی جنسی شده ودر آینده نزدیک خودرا موجودی می یابد که وسیله دفع شهوت شده و خودش نباید از این عمل خدادادی لذتی ببرد.

 

زن دراین نوع ارتباط دچار درد بسیار شدیدی خواهد شد که گاه تا مدتی امکان راه رفتن درست را از او خواهد گرفت ضمن اینکه این درد فراوان, هیچ لذتی از این رابطه جنسی برای او باقی نخواهد گذاشت.

 

از آنجا که ساختمان مقعد طوری است که گنجایش پذیرش آلت مرد را ندارد «برخلاف واژن یا فرج که خاصیت ارتجاعی و لغزنده دارد» و هر لحظه امکان صدمه دیدگی ماهیچه حلقوی «اسفنگتر» دهانه مقعد و حتی پارگی آن وجوددارد.

 

درنتیجه زن گرفتار درجاتی از بی اختیاری مدفوع شده و نیازمند جراحی و عوارض بعدی می شود. چون مرد در حال لذت جنسی فقط به فکر دفع شهوت خود است و حرکات بدون بازرسی او هر لحظه می تواند به زن صدمه فیزیکی وارد کند.

 

مقعد محل ذخیره فضولات دستگاه گوارش «مدفوع» است که حاوی میکروبها فراوانی است. در اثر مالش و دخول آلت مرد این میکروبها می توانند وارد دستگاه تناسلی مرد شده خود و وی را به عفونتهای خاصی مبتلا سازند. در حالی که مقاربت از راه واژن یا فرج چنین عوارضی به همراه ندارد.

 

در ادامه‏ روند قبل, مرد همان‌ گونه به پر کردن ظرفیت جنسی خود مشغول شده ودر عرض چند لحظه کوتاه به حد بالای کام‏گیری «ارگاسم فعال» می رسد و سریعا حجم بالای شهوت رابا بیرون ریختن منی, تخلیه می کند. اما طرف مقابل, بدلیل ویژگی دیر فعالی جنسی, هنوز در تکاپوست تا به نحوی خودرا هماهنگ با مرد کرده

 

و دستکم به همان اندازه که او لذت برده, غریزه را پاسخ دهد. ولی هنوز در نیمه راه است که مرد با ریخته شدن سریع «و بلکه ناخواسته‏ی» منی به بیرون, به مرحله سرد حسی جنسی وارد شده و نمی تواند پاسخگوی خوبی به واکنش جنسی زن «که هم اینک گرم رابطه ‏سازی است» باشد. در نتیجه این زن است که ناکام می ماند

 

و لذا همان‌ گونه برداشت زن و سهم جنسی اش کمتر از مرد خواهد بود «پس, در عین رضایت, کراهت هم باقی است. چون دیگر دل زن به این حالات خوش و آرامی نمیگیرد و به هرحال, درصدی  حتی اندک  از ضربه‏ های روحی به سیستم عصب و ارگانیسم زن وارد می‌شود».

 

چون دخول از قسمت دبر, توام با محدودیت ‏های فیزیولوژیک مرد و زن است از این رو, نیاز به شدت و سختی از سوی مرد و لزوم اثرپذیری منفعلا نه‏ی زن بوده و این فشار به مقعد زن, عصب‏ های تناسلی مرد را تحریک کرده و موجب فعالیت کیسۀ منی ودر آخر, انزال زودرس منی مرد می شود. مشکل بعدی,

 

از هیجان افتادن مرد, سستی عضلات, دوگانگی مزاج جنسی و حتی سرد مزاجی مرد است. به عبارتی, فقط زن آسیب ‏پذیر نخواهد بود. مرد در دراز مدت ودر اثر استمرار این حالات, به نوعی حساسیت‏ های عصب‏ های الت جنسی مبتلا شده و نسبت به زود انزالی منی, ناتوان شده و ادامه‏ی این زود انزالی, میتواند نوعی سرد مزاجی در مرد پدید آورد.

 

سخنی لطیف از امام احساس و عقل, امام صادق «علیه السلام» از ایشان درباره آمیزش از مقعد پرسیدند. حضرت در نهایت زیبایی فرمودند: «همسرت, عروسک و عشق زندگی توست پس وی را با اینکار اذیت مکن. «وسائل الشیعه, ج20,ص143»

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *