تجاوز جنسی خانم مدیر با دانش آموزان فاش شد+ عکس

تجاوز  و رابطه جنسی خانم مدیر با دانش آموزان فاش شد/ ربودن پسران بی‌گناه در زنگ تفریح + عکس

به گزارش پلیس دورهام، معلم متجاوز به ۱۳ فقره تجاوز تعرض جنسی با شاگردان خود متهم و دستگیر شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، “آنا کیلی” ۵۵ ساله به اتهام سیزده فقره تعرض جنسی با شاگردان خود که در رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال بودند،محاکمه شد.

بنابراین گزارش این معلم ۵۵ ساله که در خبرگزاری‌ها هیولای جنسی لقب گرفته پس از انتخاب قربانیان خود آنان را مورد سوء استفاده اخلاقی قرار می‌داد.

وی در سالهای ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۰ بی‌شرمانه قربانی خود را از شاگردان مدرسه انتخاب  و آنان را پس از انتقال به منزل مسکونی اش مورد سوء استفاده اخلاقی قرار می‌دهد.

به گفته یکی از قربانیان وی که اکنون ۲۵ سال دارد ،‌ زمانی که  وی به منزل “آنا کیلی” منتقل شد حضور ناگهانی همسرش این معلم شیطان را به حدی غافلگیر کرد که او را داخل کمد لباس‌هایش تا زمان خارج شدن همسرش پنهان کرد.

آنا کیلی ۵۵ ساله بی‌شرم در ابتدا کارش را در دبیرستان دورهام در شرق انگلستان آغاز کرد و پس از مدتی بعنوان سرپرست معلمین در مدرسه انتخاب شد.

این هیولای جنسی قربانیان خود را در ساعات زنگ تفریح  به منزل مسکونی اش منتقل می‌گردد و غیب آنان را برای معلمین با اظهارات کذب موجه می‌کرد.

در دادگاهی که روز گذشتعه در دورهام برگزار شد “کارولین گودوین” وکیل مدافع یکی از قربانیان که بیان اظهارات وی منجر به فاش شدن و شناسایی این “هیولای جنسی” شد در برابر هیئت منصفه گفت: هیچ گونه رابطه عاشقانه یا حسی این چنینی در روابط “آنا کیلی” ۵۵ ساله با قربانیانش وجود نداشته و او قربانیش را بعنوان یک ابزار در رسیدن به اهداف شیطانی‌اش مورد سوء استفاده اخلاقی و تعرض بی‌شرمانه قرار می داد.

تحقیقات پلیس به ثبت رسیدن اظهارات دیگر شاکیان این پرونده ادامه داد و پس از تکمیل شدن محاکمه خواهد شد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *