تجاوز جنسی پزشک مریض با کودکان سرطانی

اقدام شنیع پزشک مریض با کودکان سرطانی/ شکایت 800 خانواده با بر ملا شدن یک حقیقت تلخ

تجاوز جنسی پزشک مریض با کودکان سرطانی/ شکایت ۸۰۰ خانواده با بر ملا شدن یک حقیقت تلخ

به گزارش پلیس ، پزشک شیطان صفت که کودکان بیمار را مورد سوء استفاده اخلاقی قرار می‌داد، دستگیر شد.

اقدام شنیع پزشک مریض با کودکان سرطانی/ شکایت 800 خانواده با بر ملا شدن یک حقیقت تلخبه گزارش ایران۱۶  به نقل از اسوشیتد پرس، “مایلز بردبری” پزشک ۴۱ ساله یک مرکز درمانی بیماران سرطانی در کمبریج انگلستان که کودکان زیر ۱۳ سال را مورد سوء استفاده اخلاقی قرار می‌داد، دستگیر و محاکمه شد.

بنابر این گزارش، “مایلز بردبری” به اتهام کودک آزاری و سوء استفاده اخلاقی در ۱۸ مورد کودک مبتلا به سرطان در حالی دستگیر شد که پدر یکی از کودکان بیمار در این مرکز توانست توسط ابزار جاسوسی مدرکی غیر قابل انکار را بر علیه وی در برابر پلیس و دادگاه قرار دهد.

بر اساس اطلاعات ثبت شده که شامل عکس و صدای ضبط شده است، در حدود ۱۷۰ هزار عکس از این پزشک به همراه فایل صوتی توسط ابزار به ظاهر “خودکار” بدست آمد.

به گزارش پلیس پس از بازرسی آپارتمان مسکونی “بردبری” یک لوح فشرده حاوی بیش از ۱۶ هزار تصویر از کودکان در شرایط نامناسب بدست آمده است.

پزشک متخصص کودکان پس از سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ از یک درمانگاه به بیمارستان ادبروک کمبریج منتقل شده و فعالیت پزشکی خود را آغاز کرده بود.

تاکنون ۸۰۰ خانواده پس از فاش شدن این موضوع از “مایلز بردبری” شکایت کرده‌اند.

پس از قرار گرفتن “مایلز بردبری” در برابر میز قاضی وی به اتهام کودک آزاری و سوء استفاده اخلاقی ( تجاوز جنسی ) از کودکان زیر ۱۳ سال و همچنین سوء استفاده از اعتماد خانواده‌ها و بیماران به ۲۲ ساله زندان محکوم شد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *