تجاوز وحشیانه به دختران و زنان توسط عقرب‌ های مخوف!

تجاوز

تجاوز وحشیانه به زنان و دختران توسط عقرب‌ های مخوف!

۵ نفر از اعضای باند «عقرب های مخوف» که متهم هستند زنان و دختران جوان را به طرز وحشیانه ای مورد آزار و اذیت قرار می دادند دستگیر شدند.

تجاوز وحشیانه به زنان و دختران توسط عقرب‌ های مخوف!

هشتم فروردین گذشته زن ۳۷ ساله ای و برادرزاده ۱۶ ساله اش به نیروهای انتظامی مراجعه کردند و پرده از اعمال وحشیانه یک گروه خشن متجاوز به عنف برداشتند. این زن که از استان کرمان به مشهد سفر کرده بود با تسلیم شکوائیه ای به کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در ایستگاه خیابان طبرسی منتظر خودرو بودیم که راننده یک پراید در حالی که مشخصات خودروهای مسافربری را داشت مقابلمان توقف کرد و ما هم سوار شدیم و از راننده خواستیم تا ما را به مکانی برای خرید پوشاک ببرد.

شاکی پرونده در حالی که وحشت سراپای وجودش را فرا گرفته بود ادامه داد: راننده گفت: مکانی را می شناسد که محل اصلی تولید مانتو و پوشاک است و قیمت های آن نیز بسیار مناسب است. او سپس ما را به منزلی برد که کارگاه خیاطی در آن وجود داشت اما ناگهان آن ها ما را داخل اتاقی کشاندند و با تهدید به مرگ و به زور مورد آزار و اذیت قرار دادند.

دختر ۱۶ ساله نیز گفت: من بسیار ترسیده بودم و به آن ها التماس می کردم ولی آن ها بی رحمانه ما را مورد آزار قرار می دادند. من از ترس و وحشت بی هوش می شدم اما آن ها آب روی سر و صورتم می ریختند و دوباره به اعمال کثیف و شیطانی خود ادامه می دادند.

این گزارش حاکی است: در پی اعلام این شکایت و با توجه به اهمیت موضوع سرهنگ کارآگاه حسین بیدمشکی (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) طی دستوری به اداره جنایی، از آنان خواست تا به این پرونده با سرعت و دقت رسیدگی کنند. در همین حال گروه ویژه ای از کارآگاهان ورزیده با نظارت و فرماندهی سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی) تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان تجاوز به نوامیس مردم آغاز کردند.

کارآگاهان در اولین مرحله از اقدامات پلیسی خود و با کمک دو شاکی پرونده، تصویر چهره نگاری شده از متهمان را تهیه کردند و با مشخصاتی که از خودروی پراید به دست آوردند عملیات خود را به طور شبانه روزی ادامه دادند.

آنان همچنین با مشخصاتی که زن ۳۷ ساله از محل کارگاه تولیدی پوشاک داد متوجه شدند که کارگاه مذکور در منطقه گلشهر قرار دارد بنابراین آن ها با هماهنگی مقام قضایی، این منزل مسکونی را شناسایی کردند و جوان ۲۶ ساله ای به نام (ج.م) را که پسر صاحب کارگاه بود به دام انداختند اما این جوان همه چیز را انکار کرد و گفت: شاکیان برای اخاذی آمده بودند که موفق نشدند.

وی در عین حال در بازجویی ها مشخصاتی از دیگر افراد این باند مخوف ارائه کرد. در حالی که تحقیقات کارآگاهان با دستورات صریح رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در این باره ادامه داشت زن دیگری نیز با مراجعه به پلیس شکایت مشابهی را تسلیم کارآگاهان کرد.

او گفت: ساعت 21:15 در میدان فلسطین مشهد به مقصد شهرک طالقانی (بهارستان) سوار یک خودروی پراید شدم اما هنوز مسافتی را طی نکرده بودیم که ناگهان ۲ نفر از سرنشینان پراید چاقویی را زیر گلویم گذاشتند و سرم را به پایین صندلی فشار دادند.

وی گفت: آنان با مشت و لگد مرا می زدند تا فریاد نزنم و سپس هر ۳ نفر آنان مرا مورد آزار قرار دادند و گریختند.

در بررسی های انجام شده توسط کارآگاهان و مشخصاتی که این خانم از متجاوزان به عنف ارائه کرد مشخص شد که یکی از افراد تحت تعقیب در پرونده قبلی نیز در این ماجرا نقش داشته است. بنابراین موضوع «عقرب های مخوف» پیچیده تر شد.

به دستور رئیس پلیس آگاهی گروه ویژه کارآگاهان مأموریت یافتند تا عملیات دستگیری اعضای این باند خطرناک را به طور شبانه روزی اجرا کنند و از تمام امکانات موجود استفاده کنند. در همین اثنا کارآگاهان موفق شدند شماره تماس های ناقصی از یکی دیگر از اعضای این باند به دست آورند.

آنان مکان های احتمالی اختفای اعضای باند را برای شناسایی آنان تحت نظر می گرفتند و تا سپیده دم با چشم های باز در اطراف برخی منازل کشیک می دادند و گروه دیگری نیز پرونده خودروهایی با این مشخصات را در پلیس آگاهی پی گیری می کردند اما هیچ کدام از این عملیات ها به خاطر نبود سرنخ مهم به نتیجه نمی رسید.

تحقیقات در حالی ادامه می یافت که گزارش دیگری از تجاوز به عنف به یک دختر ۱۸ ساله دیگر به پلیس آگاهی رسید. این بار دختری در شکایت خود عنوان کرد: ساعت 4:30 بعدازظهر در چهارراه برق مشهد به مقصد بولوار دوم طبرسی سوار پراید شدم که ۲ مسافر نیز داخل آن نشسته بودند اما وقتی به پل فجر رسیدیم ناگهان آن ها با چاقو تهدیدم کردند و سرم را لای صندلی های عقب فشار دادند. این دختر جوان مدعی شد متجاوزان به عنف پس از آن که داخل خودرو مرا طعمه هوس های شیطانی خود قرار دادند به طرف جاده چناران حرکت کردند و در نزدیکی یکی از کارخانه ها با وضعیت زننده ای مرا از داخل خودرو بیرون انداختند.

تجاوز وحشیانه به زنان و دختران توسط عقرب‌ های مخوف!

با مشخصاتی که این دختر از متهمان این پرونده ارائه کرد کارآگاهان موفق شدند سر نخ هایی از یکی از اعضای باند را به دست آورند. بررسی ها بیانگر آن بود که در این مورد نیز یک نفر از متهمان تحت تعقیب پرونده های قبلی نقش داشته است. با کشف این سرنخ، کارآگاهان با هدایت مستقیم سرهنگ غلامی ثانی به گروه های مختلفی تقسیم شدند و با راهنمایی های پلیسی کارآگاه بیدمشکی، عملیات گسترده ای را به دلیل اهمیت موضوع آغاز کردند.

آنان در چند شبانه روز فعالیت های اطلاعاتی پلیسی، به سرنخ های دیگری نیز دست یافتند که نشان می داد یکی از متهمان در منطقه التیمور مخفی شده است. آنان در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند. این جوان ۲۳ ساله که «م.الف» نام دارد پراید سوار مخوف را معرفی کرد. هوا در حال روشن شدن بود که کارآگاهان مخفیگاه «ع.ر» معروف به خوشگله را در ابتدای بولوار اول طبرسی به محاصره درآوردند و او را دستگیر کردند اما خبری از پراید مورد اشاره نبود.تجاوز وحشیانه به زنان و دختران توسط عقرب‌ های مخوف!

متهم ۲۲ ساله ابتدا مدعی شد من پراید ندارم و خودرو من پژو ۲۰۶ است. با توجه به اهمیت ماجرای این پرونده، سرهنگ بیدمشکی دستور داد تا کارآگاهان در همان مکان بازجویی از متهم را آغاز کنند. از سوی دیگر در بازرسی از مخفیگاه وی قطعاتی از خودروی پراید که مشخصات بارزی داشت و شاکیان نیز به این قطعات اشاره کرده بودند به همراه قبض جریمه پراید کشف شد.

متهم که دیگر چاره ای جز اعتراف نداشت گفت: من پراید را فروخته ام بدین ترتیب کارآگاهان تا ساعاتی از صبح بازجویی را ادامه دادند و پس از احضار چند نفر که خودرو میان آن ها خرید و فروش شده بود موفق شدند پراید مذکور را کشف و به پلیس آگاهی منتقل کنند.

این گزارش حاکی است: در ادامه اعترافات راننده پراید که در ۳ تجاوز به عنف نقش داشت کارآگاهان ۲ تن دیگر از همدستان آن ها را در منطقه پنجتن و بولوار طبرسی به دام انداختند. شاکیان این پرونده به محض دیدن متهمان آنان و خودروی مذکور را شناسایی کردند. تاکنون ۵ تن از متهمان باند معروف به عقرب های مخوف در حالی دستگیر شده اند که بررسی های پلیس نشان می دهد آنان در گروه های مختلف اقدام به ارتکاب اعمال شیطانی می کردند به همین دلیل تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی برای دستگیری دیگر افراد مرتبط با اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *