همخوابی دختر جوان با پدرش

Hamkhabi

تجاوز پدر به دختر,تجاوز پدر به دختر باکره,تجاوز در حمام,تجاوز جنسی به دختر جوان,تجاوز ,رابطه جنسی, رابطه جنسی نامشروع,تجاوزبه دختر باکره,تجاوز زورکی پدر به دختر باکره

رابطه جنسی همخوابی دختر جوان با پدرش لو رفت

دختری که پدرش در حمام با او رابطه جنسی برقرار کرده بود مجبور شد 4 سال با وی مدام رابطه جنسی داشته باشد اما در انتها پدر در دام قانون گرفتار شد. یک مرد میانسال 41 ساله در حمام خانه دخترش را مورد اذیت و آزار قرار می داد و با او رابطه جنسی برقرار می کرد. این دختر باکره توسط پدرش زن شد و مدت 4 سال با پدرش همخوابی می کرد و سرانجام پدر این دختر به 1500 سال حبس محکوم شد.

 

یک مرد 41 ساله آمریکایی از ایالت کالیفرنیا به جرم تجاوز جنسی به دختر نوجوان خود به 1503 سال زندان محکوم شد. این طولانی‌ترین دوره محکومیتی است که تاکنون در این ایالت برای یک مجرم در نظر گرفته شده است.قاضی «ادوارد سارکیسیان» در حکم خود، فرد محکوم را “خطری برای جامعه” معرفی کرده و عنوان کرده است که او در دوران دادرسی هرگز از عمل شنیع خود ابراز ندامت و پشیمانی نکرد.

 

به گفته قاضی پرونده، مجرم از سال 2012 تا 2016 به مدت 4 سال دختر نوجوان خود که اکنون 23 ساله است را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

 

پدر شیطان صفت و هوس باز
حکم دادگاه کالیفرنیا در تقابل آشکار با حکم صادره درباره یک پرونده مشابه در ایالت مونتانا است. دادگاه مونتانا چندی پیش برای مردی که در این ایالت به دختر 12 ساله خود تجاوز کرده بود هیچ محکومیتی در نظر نگرفت.

 

در واقع، وی ابتدا به 30 سال حبس تعزیری محکوم شد؛ اما به دلیل اقرار به جرم خود، محکومیت او به ۶۰ روز کاهش یافت و قاضی با توجه به اینکه وی تا زمان صدور حکم 17 روز را در بازداشتگاه گذرانده بود، مابقی دوره محکومیت دو ماهه او را نیز بخشید.

 

قاضی سارکیسیان در حکم خود آورده است چنانچه مرد 41 ساله کالیفرنیایی نیز پس از فرار دخترش از خانه و شکایت علیه او به جرم خود اقرار کرده بود، با یک محکومیت 22 ساله مواجه می‌شد؛ اما او با وجود 4 سال تجاوز به دخترش هرگز به جرمی که مرتکب شده بود اقرار نکرد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *