ترفندهای خوش تیپی در عید نوروز ویژه آقایان +عکس

ترفندهای خوش تیپی در عید نوروز مخصوص آقایان +عکس
329
دسته‌بندی نشده

ترفندهای خوش تیپی در عید نوروز مخصوص آقایان +عکس

ترفندهای خوش تیپی در عید نوروز ویژه آقایان +عکس

از پوشش‌هایی که به شما اجازه می‌دهند در دید و بازدید نوروزی هم مثل همیشه متفاوت، مناسب و زیبا بپوشید و البته با حساب و کتاب!

 

-حالا دیگر عید نزدیک است و ما می‌خواهیم برای شما از فوت‌و فن خوش‌پوشی در روزهای آغازین سال جدید بگوییم؛

 

زمان به وقت بهار
ترفندهای خوش تیپی در عید نوروز مخصوص آقایان +عکسآقایان خوش‌سلیقه و خوش تیپ به یک ساعت استیل  فکر کنند. امسال ساعت‌هایی با قاب فلزی به رنگ «رزگلد» یا طلای سرخ در بازار محبوب است
ولی در کمد هر آقایی حتما ساعت استیل یافت می‌شود که با این ست بیشتر هماهنگ است. قیمت ساعت با توجه به برند از ۴۰۰ هزار تومان تا ۴۰ میلیون تومان متفاوت است.

دنیای نقش و نگار
ترفندهای خوش تیپی در عید نوروز مخصوص آقایان +عکساین کت زیبا در قسمت کمر تنگ می‌شود و مدل اسلیم فیت دارد. روی یقه آن از ساتن مشکی استفاده شده که با جنس خود کت تفاوت دارد.کت‌های طرح‌دار این روزها در بازار پوشاک مردانه مرسوم شده‌اند و به دلیل مدل اسلیم بودن شمارا باریک‌تر نشان می‌دهند.

در مراکز خرید مثل قائم، تندیس و میرداماد می‌توانید نمونه‌های این کت را بیابید.

همیشه جواب می‌دهد
ترفندهای خوش تیپی در عید نوروز مخصوص آقایان +عکسما یک کمربند مشکی برای شکیل‌تر کردن شلوار،  انتخاب کردیم.با توجه به این که کمربند مشکی، وسیله ضروری برای هر آقایی است،

یک بار هزینه کنید و از یکی از برندهای معتبر چرم مثل درسا، نوین چرم، چرم مشهد و… برای خودتان خرید کنید. برای این خرید باید حدود ۵۰ تا ۸۰ هزار تومان هزینه کنید ولی بدانید چرم خوب، ماندگاری بالایی دارد.

پیشنهاد کفش برای بهار امسال
ترفندهای خوش تیپی در عید نوروز مخصوص آقایان +عکسکالج بهترین انتخاب برای روزهای بهاری است؛ به‌خصوص برای آقایانی که به ظاهر اسپرت علاقه‌مندند.  این روزها در بازار کفش مردانه انواع کالج در رنگ‌های مختلف موجود است و شما با هر بودجه‌ای می‌توانید صاحب یک جفت کالج شوید.

 

برای خرید اقتصادی‌تر می‌توانید سراغ مراکزی مثل چهارراه استانبول بروید.

ویژه پسران جوان
ترفندهای خوش تیپی در عید نوروز مخصوص آقایان +عکسرنگ طوسی انتخاب خوبی برای پیراهن است؛ دست‌تان برای ست کردن این رنگ با شلوارهای مختلف باز است.  وارد هر فروشگاه مردانه‌ای که شوید، می‌توانید پیراهن‌های اسپرت را با قیمتی بین ۸۰ تا ۱۲۰ هزار تومان بخرید. طرح‌های ریز چهارخانه را از قلم نیندازید.

 

همچنان پرطرفدار
ترفندهای خوش تیپی در عید نوروز مخصوص آقایان +عکسبرای این ست رسمی، دنبال شلوار مشکی باشید. یک شلوار کتان با این ست هماهنگی بیشتری دارد و زیبایی تضمین شده‌تری ایجاد می‌کند. برای کتان‌های رنگی که این روزها زیاد شدند، قیمت نمی‌توان اعلام کرد از ۹۰ تا ۲۵۰ هزار تومان؛ بستگی دارد کجا را برای خرید انتخاب کنید.

 

وقار و زیبایی را چند برابر کنید
ترفندهای خوش تیپی در عید نوروز مخصوص آقایان +عکساگر می‌خواهید ظاهر شما رسمی‌تر شوید، به جای پیراهن‌های چارخانه، سراغ نمونه‌های ساده بروید. رنگ سورمه‌ای در این مورد بهترین انتخاب است چون فصل مشترک رسمی و اسپرت به حساب می‌آید. برای خرید سراغ برندهای ایرانی مثل ایکات، هاکوپیان، ماکسیم و… هم بروید.

 

اسپرت تحسین شده
ترفندهای خوش تیپی در عید نوروز مخصوص آقایان +عکساین کت چرم بالای کمربند قرار می‌گیرد و با یقه‌ای ایستاده که با دکمه بسته می‌شود و کشبافی که در پایین این کت وجود دارد ظاهری متفاوت پیدامی‌کند.

اگر دست بجنبانید می‌توانید یک کت چرم خوب را در حراج‌های پایان سال، با قیمت خوبی حدود ۳۰۰ هزار تومان بخرید. کت چرم محصولی کلاسیک که همیشه جذاب است.

طرفداران خاص خود را دارد
ترفندهای خوش تیپی در عید نوروز مخصوص آقایان +عکسبا به پاکردن این کفش، شک نکنید که شکیل‌بودن شما چند برابر شده است. روزگاری کفش‌های رنگی مختص آقایان بود ولی حالا می‌توانید  نمونه‌های مردانه را هم ببینید. جسارت خرید داشته باشید، به خاص بودن ست شما کمک زیادی می‌کند؛ البته باید حداقل حدود ۲۰۰ هزار تومان برای خرید هزینه کنید.

 

از سادگی دربیایید
ترفندهای خوش تیپی در عید نوروز مخصوص آقایان +عکسکمربند خردلی- نارنجی  که برای این ست در نظر گرفته شده، کمربندی ساده است که با رنگ کفش و ساعت شما هماهنگی دارد .  برای چنین کمربند فانتزی، چندان هزینه نکنید. نمونه‌های ارزان قیمت انتخاب بهتری هستند چون کاربرد آن به اندازه مشکی، قهوه‌ای و سورمه‌ای زیاد نیست.

 

به راحتی نگذرید
ترفندهای خوش تیپی در عید نوروز مخصوص آقایان +عکسیک ساعت قهوه‌ای که با رنگ کمربند ترکیبی چشم‌نواز و تضادی دلچسب ایجاد می‌کند و با کفش نیمه رسمی سرمه‌ای و خردلی کاملا به این ست‌ هارمونی جالبی می‌بخشد.

 

پیشنهاد ما این است؛ از کنار این ساعت کاملا خاص به راحتی نگذرید. اگر کمربند خردلی انتخاب کردید ساعت با این تم جذابیت بیشتری خواهد داشت.

ساده اما شیک
ترفندهای خوش تیپی در عید نوروز مخصوص آقایان +عکسترکیب رنگ‌های کفش این ست، دست شما را باز می‌گذارد و می‌توانید با شلوارهای سرمه‌ای و خردلی ست کنید. اگر می‌خواهید تبدیل به یک ست اسپرت شوید، سراغ شلوار جین بروید.

اگر می‌خواهید نیمه رسمی باشید، شلوار کتان را انتخاب کنید. هم‌چنان بهترین جا برای انتخاب شلوار جین مردانه با تنوع بالا، چهارراه استانبول و خیابان نوفل لوشاتو است.
منبع:مجله سیب سبز

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *