ترفندهای مخفی گوشی گلکسی S8 سامسونگ

galaxy-s8

ترفندهای مخفی گوشی گلکسی S8 سامسونگ

درست است که پرچمدار بعدی سامسونگ به نام گلکسی S9 جدیدترین گوشی سامسونگ است که بسیاری انتظار آن را می کشند، اما هنوز هم گلکسی S8 انتخاب فوق العاده ای برای کاربرانی که قیمت کمتری را برای گوشی میخواهند بپردازند محسوب می شود. اگر قصد خرید این گوشی را دارید، بهتر است با برخی از ترفندهای مخفی این گوشی نیز آشنایی پیدا کنید.

دکمه شناور دوربینترفندهای مخفی گوشی گلکسی S8 دکمه شناور دوربین

منوی تنظیمات دوربین یک دکمه شناور شاتر را نشان می دهد که می توانید آن را روی هر نقطه از صفحه حرکت دهید. سپس بر روی ان ضربه زده تا عکس بگیرد. همچنین می توانید بزرگنمایی آن را تنظیم کنید و با دست روی اسکرین zoom in و zoom out کنید.

قابلیت Multi Taskingترفندهای مخفی گوشی گلکسی S8 قابلیت Multi Tasking

جالب است بدانید که یکی از کاربردی ‌ترین ویژگی‌ های نهفته در Galaxy S8 قابلیتی است که با استفاده از آن می‌توانید دو نرم افزار را به صورت همزمان اجرا کرده و هر کدام از آنها را بر روی نیمی از صفحه به نمایش در‌آورید، به این منظور کافیست دکمه Recent موجود در پایین صفحه نمایش را لمس کرده و سپس گزینه Multi Tasking که با نماد دو مستطیل روی هم  نشان داده می‌شود را اجرا کنید.

پخش موسیقی رو ی دو دستگاهترفندهای مخفی گوشی گلکسی S8 پخش موسیقی رو ی دو دستگاه

برای پخش موسیقی یا دیگر ورودی های صوتی بر روی دو دستگاه بلوتوث دار مانند هدفون یا اسپیکر، می توانید از گزینه Bluetooth در تنظیمات Setting ( مطمئن شوید که بلوتوث روشن است) ، دکمه منو را فشرده و گزینه Dual Audio را انتخاب کنید.

رنگ سفارشیترفندهای مخفی گوشی گلکسی S8 رنگ سفارشی

رنگ مورد علاقه خود برای نوار ناوبری در پایین صفحه را می توانید خودتان انتخاب کنید و شکل و ظاهری جدید به آن ببخشید.

میانبر اپلیکیشن هاترفندهای مخفی گوشی گلکسی S8 میانبر اپلیکیشن ها

فشردن طولانی مدت آیکون اپلیکیشن می تواند گزینه های مختلف را برای ایجاد میانرهای مختلف به شما پیشنهاد دهد. البته این گزینه متعلق به اندروید نوقا و همچنین تاچ سه بعدی اپل است که سامسونگ از آن تقلید کرده است. با انتخاب این بخش می توانید به گزینه هایی چون انتخاب برنامه، حالت sleep، app info ، uninstall و … دسترسی پیدا کنید. درست مانند کلیک راست روی آیکون ها در دسکتاپ که به طیف وسیعی از گزینه ها دسترسی خواهید داشت.

تنظیم گوشی با یک دستترفندهای مخفی گوشی گلکسی S8 تنظیم گوشی با یک دست

سامسونگ از مدت ها قبل این ویژگی را در گوشی های خود قرار داده بود. صفحه نمایش بزرگ Galaxy S8 ممکن است کار را با یک دست سخت کند، اما سامسونگ برای رهایی از این مسئله ویژگی ای را در گوشی اش قرار داده که تنها با دخالت یک دست به طور کامل از گوشی استفاده کنید. برای مثال شاید وقتی با یک دست در حال کار کردن با گوشی باشید نتوانید یک آیکون خاص را که در طرف دیگر صفحه نمایش قرار گرفته اجرا کنید، اما با فعال‌سازی حالت One-Handed Mode تمامی آیکون‌ها در قسمت خاصی از صفحه نمایش جمع می‌شوند تا استفاده از یک دست برای کار با گوشی ساده شود. برای فعال سازی این گزینه می توانید به setting رفته، گزینه Advanced Features را انتخاب کنید و سپس روی One-handed mode کلیک کنید.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *