ترفند اتصال به مودم وای فای بدون نیاز به ورود رمز

ترفند اتصال به مودم وای فای بدون نیاز به ورود رمز

حتما برای شما هم پیش آمده است که وقتی میهمانانتان از شما رمز وای فای را خواسته اند آن را به یاد نیاورده اید، و یا شاید به دلایل امنیتی مایل نبوده اید که هر کسی رمز وای فای شما را بداند. در اینجا به شما راه حلی مناسب را برای در اختیار گذاشتن رمز وای فای به دیگران پیشنهاد می کنیم شما با چسباندن یک کد QR در اطراف خانه می توانید بدون دادن رمز وای فای دسترسی به اینترنت را در اختیار مهمانتان قرار دهید. نحوه ی کار با این فناوری بدین صورت است که هرکسی می تواند تنها با اسکن این کد توسط تلفن آندرویدی یا iOS خود به شبکه متصل شود.

باید گفت که استفاده از روش اسکن کد QR یک میانبر امن برای دسترسی به کلمه عبور پنهان شده در پشت آن است. چون  وقتی به کلمه عبور نیاز دارید به جای تایپ کردن آن کد QR آن را اسکن کنید. کد QR همان کادرهای مربع شکلی است که با اشکال عجیب و غریب و مربع‎های کوچک‎تر داخل آن پر شده است. احتمالا دیده اید که در بعضی از فروشگاه‎ها برای بهره‎مندی از کد تخفیف، مشتری باید این کد را اسکن کند.

اسکن کد QR راهی آسان برای اتصال میهمانان به اینترنت

همچنین استفاده از کدهای QR بسیار آسان است و  شما با استفاده از نرم‌افزارهایی مانند Cool Site QR4 می‎توانید  به راحتی آنها را تولید کرد. تنها کافی است روی کادر آبی رنگ زیر Cool Site کلیک کنید. بعد از این کار شما به اطلاعات مربوط به سه بخش نیاز خواهید داشت، که هم می‎توانید آنها را از تامین کننده اینترنت خود دریافت کنید و یا مراحل زیر را دنبال کنید:

۱-در پشت مودم خود به دنبال SSID بگردید. این اطلاعات ممکن است شبیه به عبارتی مثل Wi-Fi Network Name م(SSID) باشد. این اطلاعات شامل چندین کارکتر متشکل از حروف و اعداد است. این اطلاعات را در بخش SSID صفحه Code Generator موجود در Cool Site QR4 وارد کنید.

اسکن کد QR راهی آسان برای اتصال میهمانان به اینترنت

۲- کلمه عبور خود را وارد کنید که به طور پیش فرض این کلمه ممکن است Administrator باشد. اگر کلمه عبور را نمی‎دانید با تامین کننده اینترنت خود تماس بگیرید.

۳-نوع امنیت شبکه خود را انتخاب کنید. گزینه پیش فرض سایت WEP است اما ممکن است شما مایل باشید از WPA استفاده کنید. اگر از این مورد هم بی اطلاع هستید از تامین کننده اینترنت سوال کنید.

شما می توانید با کلیک بر روی این آدرس  کد QR مخصوص خود را تولید کنید. حالا شما کد QR اختصاصی خود را در اختیار دارید. آن را چاپ کنید و در نقاط مورد نظر خود بچسبانید. اکنون به راحتی به مهمانتان بگویید کد را اسکن کند تا به اینترنت دسترسی داشته باشد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *