تست 10 ثانیه ای سلامت مو

تست-سلامت-مو

برای زیبایی چهره داشتن موهای درخشان و تمیز بسیار مهم است، البته برای داشتن موهای عالی و زیبا باید از سلامت موی خود آگاه باشید.

آزمایش 10 ثانیه ای برای سلامت مو

بسیاری از ما برای سلامت پوستمان تلاش های زیادی می کنیم و می پنداریم داشتن پوستی خوب تنها عامل در زیباتر به نظر رسیدن چهره می باشد . اما باید بدانید که همانقدر که پوست جوان و شاداب از رموز زیبایی چهره است ، داشتن موهای تمیز و درخشان هم همین قدر تاثیر گذار است . شاید شما نیز جزو آن دسته از افرادی باشید که ندانید آیا از سلامت مو برخوردار هستید یا نه ؟ در این مطلب از پوست و مو ایران16  ، تستی را مطرح نموده ایم که با آن می توانید در 10 ثانیه به جواب سوال خود پی ببرید.تست سلامت مو

تست سلامت مو

تست سلامت مو

چند رشته تمیز از موهایتان را جدا کنید و در یک ظرف آب بیاندازید . اگر این رشته های مو ته نشین نشدند و روی آب شناور ماندند بافت موی شما خوب است ولی اگر به زیر آب رفتند آب به پوشش موهایتان وارد می شود و موجب تغییر رنگ و فرشدن آن ها می شود و به طور کلی بافت موی شما متخلل است. برای تقویت و نرمی و صاف شدن موی سرتان می توانید از روغن زیتون یا مرطوب کننده های چرب استفاده کنید.

نکاتی برای افزایش سلامتی موها :

شناخت نوع موی خود:

نوع موی خود را بشناسید و بدانید موهایتان از کدام نوع است ، بعد از شناخت نوع موی خود می توانید محصولات مراقبتی نوع مویتان را انتخاب کنید . انواع مو (چرب، خشک، نرمال و ….)است.

آزمایش سلامت مو

نکات مهم برای افزایش سلامت مو

شستشوی به موقع موها

لازم نیست برنامه مشخصی تعیین کنید، معمولاً برای انواع مو شستشوی یک روز درمیان کافی است.

پرهیز از شستشوی مو با آب داغ

آب داغ روغن های محافظت کننده طبیعی مو را که در واقع نرم کننده طبیعی مو هستند از بین می برند. شستشوی موها با آب ولرم از این کار جلوگیری کرده و از کدر شدن موها هم پیشگیری میکند

شستن مو با آب داغ

موهای خود را با آب داغ نشویید

سلامت مو و ارتباط با سلامت بدن

تغذیه نامناسب، سیگار کشیدن، استرس و کمبود ویتامین ها روی کیفیت موهای شما تآثیر مستقیم دارد.

کوتاه کردن موها برای افزایش سلامت مو

ساقه مو مستعد موخوره است و اگه مدت زمانی طولانی کوتاه نشود، ظاهری ناسالم و آسیب دیده پیدا میکند. سعی کنید هر شش هفته و نهایتاً هر سه ماه یک بار موها رو کوتاه کنید.

کوتاه کردن مو

کوتاه کردن موها

مراقبت از مو در برابر آفتاب

آفتاب همونطور که به پوست صدمه میزنه باعث آسیب مو هم میشود. برای جلوگیری از این آسیب موها رو بپوشونید یا از اسپری های مراقبتی استفاده کنید.

سشوار نکشیدن موهای خیس

اینکار باعث آسیب کوتیکول مو میشود و مو را خشک و آسیب دیده میکند.

تست سلامت مو

سشوار کشیدن موها

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *