تصاویری از محیط سیستم‌عامل تایزن 2.1 فاش شد

شاید لقب امپراطور بهترین توصیف از سامسونگ در دنیای اندروید باشد، اما ظاهرا یکه‌تازی در دنیای اندروید، سامسونگ را راضی نکرده و درصدد ساخت پلتفرمی است که می‌توان اصلی‌ترین بانی آن را خود این شرکت برشمرد. در حقیقت سامسونگ این روزها به سختی در حال طراحی و توسعه‌ی سیستم‌عاملی برای ابزار‌های هوشمند و قابل حمل است تا رقیبی جدی برای اندروید و iOS گردد. این حریف جدید تایزن است.

TizenInt1

اخیرا شایعات زیادی در مورد تایزن به گوش رسیده است که آخرین مورد، ارائه‌ی اولین ابزارهای تایزنی در کنفرانس موبایل بارسلونا است؛ اما امروز اولین تصاویر از محیط سیستم‌عامل تایزن 2.1 فاش شده که نشان‌دهنده‌ی تغییرات صورت گرفته در رقیب نوپای اندروید است. در نمای کلی، محیط این سیستم‌عامل بسیار شبیه به رابط کاربری سامسونگ یعنی تاچ‌ویز در ابزارهای اندرویدی است، اما می‌توان آن را به نسخه‌ی به‌هم ریخته و نامنظم تاچ‌ویز تشبیه کرد.

براساس اخبار منتشر شده توسط SamMobile و سایر وب‌سایت‌های خبری، این آخرین نسخه از سیستم‌عامل تایزن است که انتظار می‌رود سامسونگ آن را در کنفرانس موبایل بارسلونا به‌همره ابزار‌های تایزنی معرفی کند. این اخبار شایعات مطرح شده در مورد عرضه‌ی اولین ابزار‌های تایزنی در سال 2014 را بیش از پیش تقویت می‌کند.

 

سامسونگ شماری از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های خود را که در پرچمداران اندروید به‌کار می‌گیرد در این نسخه از تایزن تعبیه کرده است. از جمله‌ی این اپلیکیشن‌ها می‌توان تقویم، لیست مخاطبان، تلفن و پیامک اشاره کرد. شاید سامسونگ در نظر دارد تا سال آتی میلادی نسخه‌ی از پرچمدار خود، گلکسی S5 را با تایزن و نسخه‌ای را با اندروید به بازار عرضه کند.

TizenInt2

شاید برخی مشکلات موجود در تصاویر به علت آزمایشی بودن این سیستم‌عامل باشند. از طرفی دیگرمی‌توان این تصاویر را ساختگی عنوان کرد. به‌هر حال باید به انتظار نسخه‌ی نهایی تایزن 2.1 بنشینیم تا تغییرات، کارایی و کاربرد آن را از نزدیک لمس کنیم.

مطمئنا صفحه‌ی مربوط به اعلانیه‌های تایزن شباهت زیادی با رابط کاربری تاچ‌ویز در نسخه‌ی اندرویدی دارد، هرچند صفحه‌ی مربوطه در تایزن کمی به‌هم ریخته است، اما می‌توان با کمی تغییر، آن را بسیار کاربرپسندتر از پیش کرد. مطمئنا این نسخه هنوز کار بسیاری زیادی دارد و سامسونگ باید برای تکمیل آن تغییراتی را در آن ایجاد کرده و نواقص موجود را نیز رفع کند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *