تعبیر خواب زیارت امام حسین (ع) و امام رضا (ع) و حضرت معصومه (ع)

تعبیر خواب زیارت
2,360
دسته‌بندی نشده

تعبیر خواب زیارت

تعبیر خواب زیارت / دیدن خواب زیارت امامان و معصومین چه تعبیری دارد ؟

Dream interpretation Pilgrimage

اگر خواب ببینید که به زیارت حرم امامان و معصومین رفته اید، به ایمنی و آرامش خاطر خواهید رسید.

زیارت هر یک از امامان در خواب، نشانه رضایت قلبی ارواح آن معصومین از بیننده خواب و نوشته شدن ثواب زیارت برای او است.

امام صادق (ع) می فرماید: اگر کسی در خواب ببیند به حرم پادشاهی عادل رفت، دلیل که موفق به انجام کارهای مفید خواهد شد. اگر کسی ببیند به حرم پادشاهی ظالم رفت، دلیل که کاری کند که از آن کار بدنام گردد.

ابراهیم کرمانی می گوید: اگر کسی ببیند وارد حرم پادشاه یا حرم مردی بزرگواری شد، دلیل که از شر پادشاه یا حاکم وقت ایمن شود و از پادشاه یا حاکم وقت، به او خیری خواهد رسید.

جمعی از معبران می گویند: اگر کسی خواب ببیند در حرمی مشغول زیارت است، حاجتی دارد که زیارت آن شخص، موجب حاجت روایی او خواهد شد.
اگر کسی ببیند پادشاه یا حاکم وقت، او را به حرم خویش دعوت کرد و او به آنجا رفت، مقامی از جانب حکومت خواهد یافت و کاری خواهد کرد که باعث بدنامی او خواهد شد.

تعبیر خواب زیارت کردن از منطر معبران غربی بر گرفته از تعبر خواب اسلامی :

زیارت کردن در خواب از نظر روانشناسی به معنای آرزو برای رسیدن به اهداف دسته جمعی در زندگی واقعی است.
اگر در خواب خود را در حال برگشتن از زیارت مشاهده کردید بیانگر سود و رهایی یافتن از استرس‌هاست.
اگر شخصی در خواب دید که پیاده به زیارت می‌رود نشانه این است که نذری کرده است و بایستی آن را انجام دهد.
اگر قردی دید که به تنهایی به زیارت رفته است و مردمی به بدرقه کردن و خداحافظی با او آمده‌اند دلالت بر این دارد که مرگش نزدیک است.

تعبیر خواب زیارت امام حسین (ع)

تعبیر خواب زیارت امام حسین (ع) / زیارت کربلا در خواب چه تعبیری دارد ؟

Interpretation of Imam Hossein’s pilgrimage

تعبیر خواب زیارت امام حسین (ع)

اگر کسی خواب ببیند به زیارت امام حسین (ع) نائل شده است، امام حسین (ع) از او راضی است و چنین شخصی باید افکار و اندیشه ای مانند امام حسین (ع) داشته باشد. انسان پرهیزکار، از خود گذشته، شجاع و فداکاری شود و فقط برای رضای خداوند زندگی را بگذراند. پس اگر کسی چنین خوابی دید، عملی انجام داده است که شفاعت و رضایت امام حسین (ع) را برای خود خریده و در آخرت ایمن خواهد بود.

تعبیر خواب زیارت کربلا

اگر خواب دیدید که به کربلا رفته اید، مانند یاران امام حسین (ع) مورد شفاعت ایشان و از بندگان صالح خداوند محسوب خواهید شد.

تعبیر خواب زیارت امام رضا (ع)

تعبیر خواب زیارت علی بن موسی الرضا (ع) /معنی خواب رفتن به زیارت امام هشتم ؟

Dream interpretation of Imam Reza pilgrimage

تعبیر خواب زیارت امام رضا  : اگر کسی خواب ببیند که به مشهد برای زیارت اما رضا (ع) رفته است، عملی انجام داده که برای او ثواب حج نوشته شده و شفاعت امام رضا (ع) را برای خود خریده است. همچنین زیارت حضرت امام رضا، نشانه حاجت روا شدن بیننده خواب و در ایمنی و آسایش قرار گرفتن او است. کسی که این خواب را ببیند خداوند تعالی او را از شر دشمنانش ایمن نگه خواهد داشت انشاء الله.

تعبیر خواب زیارت حضرت معصومه (ع)

تعبیر خواب زیارت حضرت معصومه (ع) / خواب حرم حضرت معصومه چه تعبیری دارد؟

The interpretation of the dream of pilgrimage of Masoumeh

تعبیر خواب حضرت معصومه : حضرت معصومه (س) خواهر حضرت امام رضا (ع) بوده و از معصومین و شفاعت کنندگان درگاه خداوند برای صالحین و مردم با ایمان محسوب می شود. اگر کسی خواب دید که به زیارت ایشان رفته است و حاجتی در دل دارد، باید سعی کند در بیداری انشاء الله به زیارت ایشان برود، زیرا این خواب نشانه این است که ایشان به بیننده خواب نظر رئوفت و دوستی دارند و انشاء الله دعای خیر ایشان همراه کسی است که در دل با نیت پاک و به دور از گناه، از خانواده امام رضا (ع) درخواست دعای خیر دارد.

تعبیر خواب حرم

تعبیر خواب حرم / تعبیر دیدن حرم در خواب به روایت امام صادق و ابن سیرین

Interpretation of the shrine’s dream

اگر کسی خود را در جوار حرم مشاهده کرد، از بلایا و خطرات به خدای متعال پناه خواهد برد و اگر خود را در داخل حرم مشاهده کرد، خداوند بزرگ و متعال به دلیل خیر اندیشی و کردار نیک وی، او را در محافظت خود قرار داده است. اگر ببیند به حریم حرم مرد نیکوکاری وارد شد، در انجام اعمال خیر سهیم می شود و بر عکس اگر ببیند به حریم مرد تبه کاری وارد شد، به کارهای زشت و غیر اخلاقی دست می زند.

محمد ابن سیرین می گوید: حرم در لفظ تازی و عرب به معنای جای امن و محل ایمن است. اگر کسی در خواب ببیند که در حرم کعبه بود، از آفات و بلایای دنیا ایمنی پیدا می کند و موفق به رفتن به حج می شود.

تعبیر خواب حرم حضرت امام جعفر صادق(ع)

حضرت امام جعفر صادق(ع) فرماید : تعبیر خواب رفتن به حرم پادشاهی عادل را نشانه انجام دادن کارهای مفید می‌دانند که این پادشاه عادل می‌تواند نمادی از تمام افراد بزرگوار و مقرب درگاه الهی باشد و رفتن به حریم آن‌ها باعث گشایش کارهاست.

تعبیر خواب حرم ابن سیرین

محمد ابن سیرین می گوید : حرم در لفظ تازی و عرب به معنای جای امن و محل ایمن است. اگر کسی در خواب ببیند که در حرم کعبه بود، از آفات و بلایای دنیا ایمنی پیدا می کند و موفق به رفتن به حج می شود.

تعبیر خواب حرم ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی گوید: اگر بیند در حرم پادشاه یا در حرم مردی بزرگوار شد، دلیل که از شر پادشاه ایمن شود و باشد که از پادشاه چیزی بدو رسد

برخی از معبران گویند :

زیارتگاه در خواب به جای امن و قرار گرفتن در ایمنی تعبیر می‌شود. اگر خواب ببینید به زیارتگاهی رفته‌اید، حاجتی در دل دارید که به واسطه کسی که به زیارت حرم او رفته‌اید، و به برکت دعای خیر آن شخص، به حاجت خود خواهید رسید و یا عملی انجام داده‌اید که ثواب زیارت حرم آن شخص به شما خواهد رسید.

تعبیر خواب ضریح

در اصل ضریح واسطه‌ای است بین شخص مقرب خداوند و مردم است. ضریح یا حریم یا اماکن مقدسی از این قبیل نماد باور جمعی مردم هستند. به طور مثال در خواب به زیارت امام حسین (ع) رفته و در ضریح ایشان به دعا و نیایش می‌پردازیم دیدن ضریح نشئت گرفته از عقاید و باورهای ماست که در رؤیا پدیدار می‌گردد.

تعبیر خواب زیارت اهل قبور

تعبیر خواب زیارت اهل قبور به روایت امام صادق و سایر معبران

Dream interpretation Pilgrimage from the graves

اگر کسی در خواب دید در گورستان مشغول خواندن فاتحه است، از مرگ و میرها عبرت می گیرد. اگر دید در گورستان از قبری، مرده ای با او سخنان دلنشین گفت، اعمالش خوب است و اگر سخنان عتاب آمیز می گفت، بد کردار است و باید به سوی خدا با توبه بازگشت کند.

تعبیر خواب زیارت اهل قبور به روایت امام صادق (ع) می فرماید: دیدن گورستان بر سه وجه است:
غم،
زندان،
محنت.

تعبیر خواب زیارت اهل قبور به روایت محمد ابن سیرین می‌گوید: تعبیر خواب قبرستان، ارتباط و مصاحبت با افراد جاهلی می‌باشد که دین و دنیای آن‌ها در فساد و تباهی است.

تعبیر خواب زیارت اهل قبور به روایت منوچهر مطیعی : دیدن قبر در خواب به هیچ وجه وحشتناک نیست دیدن قبر در خواب زندان است و گرفتاری‌های شدید زندگی است. این گرفتاری‌ها می‌تواند دل مشغولی‌های ذهنی و یا مشکلات مالی باشد که فرد را در مضیقه قرار داده است.

تعبیر خواب زیارت اهل قبور به روایت ابراهیم کرمانی : زیارت اهل قبور رفتن را دلداری به افرادی که در تنگنا و مضیقه (زندانی) تعبیر کرده است.

انجام اعمالی همچون نماز خواندن، زیارت کردن، ذکر خداوند گفتن و… در رویا همانگونه که در بیداری باعث آرامش و ثواب اخروی می‌گردد ذر رویا نیز بسیار نیکو خواهند بود همانطوذ که ابن سیرین خواندن آیت الکرسی را در خواب نشانه مقام و منزلت می‌داند.

تعبیر خواب فاتحه خواندن سر قبر

در روایات متعددی آمده است که بازماندگان مرده هرکار خیری برای وی انجام دهند (مانند قرائت قرآن، فاتحه، صدقه، حج، نماز و روزه،…) به او می‌رسد و از آن کار بهرمند می‌گردد، بر پایه این روایات، حتی اعمالی مثل فاتحه که می‌توان در سر قبر خواند اگر در جای دیگری نیز خوانده شود به مرده می‌رسد. البته رفتن بر سر قبر مرده ثواب جداگانه ای غیر از فاتحه خواندن دارد و مرده از این که به زیارت او بروند خوشحال می‌شود.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *