تعبیر خواب قبرستان از نظر چند معبرین اسلامی و غربی

Interpretation-of-cemetery-sleep-3
526
دسته‌بندی نشده

در این مطلب با تعبیر خواب قبرستان از دیدگاه معبران سنتی و غربی در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی مجله ایران16 هستیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

تعبیر خواب قبرستان از دیدگاه معبرین اسلامی و غربی متفاوت است و اگر شما این خواب را در عالم رویا مشاهده کردید می توانید با توجه به جزئیاتی که در خواب دیده اید خواب خود را به کمک مطالب تعبیر خواب به راحتی تفسیر نمایید.

تعبیر خواب قبرستان چیست؟

دیدن خواب مکان های مختلف از انواع خواب های رایج است که هر یک از این مکان ها در خواب دارای تعابیر مختلف هستند. در مطالب قبلی تعبیر خواب قبر و تعبیر خواب باغ و تعبیر خواب رودخانه را مطالعه کردید در ادامه این مطلب تعبیر دیدن قبرستان در خواب را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مطلب مورد توجه تان قرار بگیرند.

دیدن قبرستان در خواب دارای چه تعبیری است ؟

  • ابن سیرین 

دیدن قبرستان در خواب همنشینی و ارتباط داشتن با افراد جاهل و نادان است که این افراد دنیا و دین خود را بر اثر فساد و پوچی از بین برده اند.

  • ابراهیم کرمانی 

تعبیر خواب رفتن به قبرستان نشانه دلداری دادن اهل زندان و افرادی که در زندگی خود دچار تنگنا و مضیقه شده اند می باشد.

  • امام جعفر صادق 

تعبیر خواب قبرستان بر ۳ وجه زیر است :

  • زندان
  • محنت
  • غم

اگر فردی در خواب ببیند که قبرستان ساخته است بیانگر این است که خواب بیننده برای توشه آخرت خود تلاش و کوشش می کند.

تعبیر خواب قبرستان

  • آنلی بیتون 
اگر فردی در خواب ببیند که در قبرستانی سرسبز و زیبا است نشانه این است که خبر سلامتی فردی را می شود که آن فرد از زنده ماندنش قطع امید شده بود همچنین دیدن این خواب بیانگر این است که بیننده خواب مالک زمین هایی می شود که دیگران آن زمین ها را به زور اشغال کرده بودند.
تعبیر مشاهده قبرستان پر از بوته های خار و متروک در خواب نشانه این است که خواب بیننده عمر طولانی خواهد داشت و مرگ همه نزدیکان و عزیزان خود را می بیند و در دوران پیری فردی بیگانه از وی مراقبت خواهد کرد.
اگر فردی جوان در خواب ببیند که از خیابان قبرستانی که سکوت مرگباری آن را احاطه کرده عبور می کند بیانگر این است که خواب بیننده با عشق و محبت دوستانش مواجه می شود.
اگر عروسی در خواب ببیند که در هنگام ازدواجش از قبرستانی عبور می کند بیانگر این است که همسرش را در اثر تصادف از دست می دهد.
اگر مادری در خواب ببیند که به قبرستان رفته و گل های تازه ای را با خود می برد بیانگر این است که وی آرزومند سلامت و پایداری خانواده اش است.
اگر زن بیوه ای در خواب ببیند که در هنگام شب وارد قبرستان شده بیانگر این است که لباس عزایش را از تنش در می آورد و لباس عروسی بر تنش می کند.
اگر فردی مسن در خواب قبرستان را ببیند بیانگر این است که به سفری می رود که این سفر برای وی توام با آرامش و آسودگی است.
اگر فردی در خواب ببیند که کودکان در قبرستان دنبال پروانه می روند و گل ها را می چینند بیانگر این است که هیچ عزیزی را از دست نخواهد داد و عزادار نمی شود.
در این مطلب تعبیر خواب قبرستان را پیش رو داشتید که امیدواریم با کمک این مطلب بتوانید با تعبیر خواب خود آشنا شوید.

منبع : آرگا

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *