تعبیر خواب موش

تعبیر خواب موش
536
دسته‌بندی نشده

تعبیر خواب موش به روایت معبران

تعبیر خواب موش به روایت معبران مشهور ابراهیم کرمانی و منوچهر مطیعی تهرانی

Dream interpretation mice

تعبیر خواب موش به روایت ابراهیم کرمانی : تاویل موش دشتی و موش خانگی هر دو یکسان بود. اگر دید موشی در بستر او بود، دلیل که او با زنی قصد فساد کند و گوشت موش خوردن، دلیل که مال زن مفسده بخورد.

تعبیر خواب موش به روایت منوچهر مطیعی تهرانی :

دیدن موش در خواب به روایت منوچهر مطیعی با توجه به این که موش دزد است به زنی دزد و خائن و زیانکار تشبیه کرده است.

ابن سیرین نیز می گوید که موش زنی به ظاهر مستوره اما در باطن مفسده. اگر بیننده خواب موشی ببیند با چنین زنی سر و کار پیدا می کند و اگر این موش در خانه خودش باشد نوشته اند زنی با این پلیدیها در خانه اش هست یا حضور پیدا خواهد کرد.

اگر سوراخ موشی ببینید مالی از شما برده می شود که می دانید چه کسی برده ولی نمی توانید ثابت کنید که او ربوده و سارق مال شما یک زن خائن است. اگر موش در اتاق شما باشد زنی دزد اهل خانه شماست که نباید به او اعتماد داشته باشید. اگر در خواب موشی از پاچه شلوار شما افتاد و گریخت و رفت زنی فاسد و فاجر را از خود می رانید و دور می کنید.

تعبیر خواب موش به روایت جابر مغربی

تعبیر خواب جابر مغربی از موش

Dream interpretation mice

تعبیر خواب جابر مغربی از موش :جابر مغربی می گوید اگر شخصی درخواب دید از سوراخ بینی او یا از سوراخ گوش او موش بیرون آمد، دلیل که او را دختری آید نابکار. اگر از گلوی او موش بیرون آمد، دلیل که او را پسری آید. اگر بیند از مقعد او موشی بیرون آمد، دلیل که او را دختری آید نابکار.

تعبیر خواب موش خوردن

تعبیر خواب موش خوردن

تعبیر خواب موش خوردن / خوردن گوشت موش در خواب از دیدگاه جابر مغربی

Dream interpretation Eat mice

تعبیر خوردن گوشت موش در خواب / جابر مغربی می گوید : در صورتیکه در خواب گوشت موش را می خوردید به این معناست که شما اموال زن بد و مفسده ای را خورده و ارتزاق میکنید.

ابراهیم کرمانی نیز سخن جابر مغربی را تایید کرده و وی نیز از خوردن گوشت موش به خوردن مال زن مفسده تعبیر کرده است.

تعبیر خواب موش در خانه

تعبیر خواب موش در خانه دیدن / تعبیر یوسف نبی (ع) و جابر مغربی

Dream interpretation of the mouse

به گزارش ایران16 ؛امام صادق علیه السلام در مورد خواب دیدن و مرز بین حقیقت و دروغ خواب انسانها سخن زیبایی را می فرمایند.

قال امام صادق ( ع ) : درباره خواب ها بیندیش چرا که خداوند راست و دروغ آنها را با هم در آمیخته ، و اگر همه خواب دیدنهای انسانها عین حقیقت و راست باشد همه انسانها پیامبر خواهند شد و اگر همه خواب ها دروغ باشد بیهوده و بی فایده خواهد بود.

تعبیر دیدن موش در خواب

یوسف نبی علیه السلام می‌گوید: دیدن موش جنگ زن باشد. دیدن موش دزد است که از خانه اودزدی کرده.

حضرت یوسف (ع) فرمودند: دیدن موش در خواب، جنگ زن باشد.

ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر در خواب دید از سوراخ بینی او یا از سوراخ گوش او موش بیرون آمد، دلیل که او را دختری نابکار آید. اگر از گلوی او موش بیرون آمد، دلیل که او را پسری آید. اگر بیند از مقعد او موشی بیرون آمد، دلیل که او را دختری آید نابکار.

جابرمغربی می‌گوید: تعبیر خواب موش صحرایی و خرما و دشتی و موش خانگی هر دو یکسان بود. اگر دید موشی در بستر او بود، دلیل که او با زنی قصد فساد کند و گوشت موش خوردن، دلیل که مال زن مفسده بخورد.

تعبیر خواب موش

منوچهر مطیعی تهرانی می‌گوید: همان طور که قبلا نیز نوشتم، موش دزد است و یک دزد خانگی است و معبران آن را به زنی دزد و خائن و زیانکار و غیر قابل اعتماد تشبیه کرده اند. ابن سیرین نوشته موش زنی به ظاهر مستوره اما در باطن مفسده. اگر بیننده خواب موشی ببیند با چنین زنی سر و کار پیدا می کند و اگر این موش در خانه خودش باشد نوشته اند زنی با این پلیدیها در خانه اش هست یا حضور پیدا خواهد کرد.

اگر سوراخ موشی ببینید مالی از شما برده می شود که می دانید چه کسی برده ولی نمی توانید ثابت کنید که او ربوده و سارق مال شما یک زن خائن است. اگر موش در اتاق شما باشد زنی دزد اهل خانه شماست که نباید به او اعتماد داشته باشید. اگر در خواب موشی از پاچه شلوار شما افتاد و گریخت و رفت زنی فاسد و فاجر را از خود می رانید و دور می کنید.

 

تعبیر خواب موش در حال خوردن غذا

تعبیر خواب موش در حال خوردن غذا / غذا خوردن موش در خواب نشانه چیست ؟

Dream interpretation Eating mouse

تعبیر غذا خوردن موش در خواب :اگر شما در خواب موش و یا موش هایی را ببینید که در حال غذا خوردن هستند ممکن است بدین معنا باشد که خوش شانسی به شما رو کرده است و احتمالا موفقیت مالی و پرسودی نصیبتان خواهد شد.ممکن است مبلغ زیادی در لاتاری برده باشید و یا اینکه سرمایه گذاری که انجام داده اید به ثمر نشسته است.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *