اطلاعیه آستان حضرت عباس(ع) درباره تعداد زائران اربعین کربلا

شام اربعین در کربلا ؛ اطلاعیه آستان حضرت عباس(ع) درباره تعداد زائران اربعین کربلا
308
دسته‌بندی نشده
به نقل از وب‌سایت شبکه جهانی «کفیل»؛
اطلاعیه آستان حضرت عباس(ع) درباره تعداد زائران اربعین کربلا

به گزارش سرویس دینی جام نیـوز به نقل از وب‌سایت شبکه جهانی «کفیل»، در این آمارگیری که توسط دوربین‌های با تکنولوژی بالا انجام گرفته است، مراسم زیارت اربعین حسینی به صورت کاملا مستند به‌عنوان بزرگترین تجمع بشری با خدمات رایگان در جهان و طول تاریخ معرفی شده است.

در اطلاعیه هیئت امنای آستان مقدس عباسی آمده است:

«السلام على الحسین وعلى علیّ بن الحسین وعلى أولاد الحسین وعلى أصحاب الحسین(علیهم السلام)

پس از عرض تسلیت به پیشگاه امام زمان(عجّل الله فرجه الشریف) و مراجع عظام تقلید و امت اسلام به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، از خداوند متعال می‌خواهیم تا بلاد اسلامی را از هر نوع گزندی محفوظ داشته، ضمن قبولی طاعات و عبادات زائران، ایشان را سالم به خانه و کاشانه خویش بازگردانده، ثواب زیارت برای مجاهدان در میادین نبرد با تکفیریون داعشی منظور فرماید.

کربلای معلی این افتخار را داشت تا به زائران حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در جریان زیارت میلیونی اربعین حسینی خدمت‌رسانی کند. در این مسیر عتبات مقدسه کربلا نیز بیشترین بهره را در خدمت‌رسانی به زائران داشته‌اند.

از جمله این خدمات، اقدام ارزنده ثبت آمار تعداد زائران توسط نصب دوربین‌های پیشرفته در سه محور بغداد ـ کربلاء، نجف ـ کربلاء و بابِل ـ کربلاء از روز ۷ لغایت ۲۰ صفر ۱۴۳۸ هجری قمری در طول ساعات روز و ساعات اولیه شب بوده است.

آمارگیری حرکت زائران در طول شب به دلیل کاهش نور و دید در این آمار وارد نگردیده و مسیرهای العطیشی ـ کربلاء و عین التمر ـ کربلاء را شامل نمی‌گردد. این آمار صرفا افرادی را که با پای پیاده به سمت کربلاء در حرکت بوده‌اند سرشماری نموده و تعداد کل افراد شمارش شده در این مسیر۱۱،۲۱۰،۳۶۷ نفر است.

از خداوند متعال می‌خواهیم تا خدمات همگان را مورد قبول قرار داده و همگان را برای انجام آنچه رضایت و خوشنودی او در آن است موفق بدارد».

 

ایکنا

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *