تغییر ساعت پخش سریال در حاشیه

فاقد تصویر شاخص

تغییر ساعت پخش سریال در حاشیه

تغییر ساعت پخش سریال در حاشیه,سریال در حاشیه

تغییر ساعت پخش سریال مرکز حاشیه

پس از پخش نوروزی سریال در حاشیه ،این مجموعه طنز ایرانی به کارگردانی مهران مدیری با تغییر ساعت پخش از ۱۵ فروردین به روی آنتن خواهد رفت.


پس از پایان تعطیلات نوروز ۹۴ مجموعه تلویزیونی مجموعه طنز در حاشیه به کارگردانی مهران مدیری که در ایام نوروز ساعت ۲۳ به روی آنتن می رفت، از ۱۵ فروردین، ساعت ۲۰:۴۵ پخش خواهد شد.
سریال در حاشیه که از ۶ فروردین به روی آنتن رفته در مدت زمان کوتاهی مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده و اصطلاحات مختص به شخصیت های این سریال به ویژه جواد رضویان علاوه بر انتشار در شبکه های مجازی به مذاکرات هسته ای هم رسیده است و لطیفه هایی در این زمینه ساخته شده است.

تغییر ساعت پخش سریال در حاشیه,سریال در حاشیه

عوامل مجموعه در حاشیه عبارتند از: سرپرست نویسندگان: امیرمهدی ژوله، گروه نویسندگان:الهه زارع نژاد ، امیر وفایی، امیر برادران،امیرعباس پیام، طراح و کارگردان:مهران مدیری و تهیه کننده: حمید رضا مهدوی کوچکسرایی.
در خلاصه داستان در حاشیه آمده است: هومن صحرایی مامور می شود یک مرکز درمانی تعطیل شده را راه اندازی کند . اما در این مسیر با سهراب کاشف و بهروز عشقی که سابقه کلاهبرداری و شیادی دارند همراه می شود. وی که فردی متعهد و آرمانگراست بزودی به اهداف سودجویانه آنها آگاهی پیدا می کند و با کمک دکتر کی مرام که از اساتید معتبر دانشگاه و حوزه درمان است در جهت راه اندازی یک مرکز درمانی استاندارد و کار آمد بر می آید.

تغییر ساعت پخش سریال در حاشیه,سریال در حاشیه

در حاشیه با عنوان پیشین اتاق عمل عنوان سریالی تلویزیونی طنز در ۹۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای، در ابتدا برای شبکه تهران تهیه شد ولی در نهایت در شبکه ۳ در نوروز ۱۳۹۴ به نمایش درآمد. این مجموعه تلویزیونی چهارمین سریال مهران مدیری در دههٔ ۱۳۹۰ و اولین سریال او پس از بازگشت به تلویزیون است که با استقبال گستره مردم مواجه شد تا جاییکه بازتابهای آن در واکنشهای مردم به مذاکرات هسته ای هم راه یافت

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *