تمام بازیگرانی که تا به امروز به شبکه جم (Gem) پیوستند

iran_actress_gem

چکامه چمن ماه، صدف طاهریان، رابعه اسکویی، بهارک صالح نیا، پردیس افکاری و مانی کسراییان، رامسین کبریتی و هرمز سیرتی بازیگران نه چندان مطرحی بودند که تا کنون به شبکه جم پیوستند.

شبکه ماهواره ای جم از سال ۲۰۰۶ میلادی با شعار «جم همه ی شما را دوست دارد» اغاز به کار کرد  و به عنوان  یکی از شبکه‌های تلویزیونی «گروه موسیقی و سرگرمی عمومی» (General Entertainment and Music Group) با محتوای برنامه‌هایی نظیر “فیلم‌های سینمایی”، “مجموعه‌ها و سریال‌های تلویزیونی”، “مستندهای تلویزیونی”، “برنامه‌های آموزشی” و سایر برنامه‌های سرگرم‌کننده جهان تشکیل شد.

بازیگرانی که در ایران آنچنان مطرح نبوده و یا اینکه برای بازی در فیلم ها پیشنهاد خوبی نداشتند ترک از ایران را در پیش گرفتند و تعدادی از بازیگران زن حتی دست به اقدام کشف حجاب زدند تا اینکه از این طریق به این شبکه به پیوندند.

بازیگرانی که تا کنون به شبکه جم پیوستند:

چکامه چمن ماه

تاریخ تولد: ۱۴ آبان ماه ۱۳۵۹

تحصیلات: دیپلم مجسمه سازی از هنرستان استاد شهریار

محل تولد: شیراز

Chakameh-Chaman-Mah_Rouzegar-4

چکامه چمن ماه بازیگر سینما و تلویزیون ایران، که سابقه بازی در فیلم‌هایی چون بودن یا نبودن، سهراب، بانوی کوچک، جایی دیگر، شکلات، گیرنده، گهواره‌ای برای مادر، پایان‌نامه و اعترافات ذهن خطرناک من و چند سریال تلویزیونی از جمله ستاره‌های سربی، راز شیوا، و پرواز در حباب را در کارنامه‌اش دارد لحظاتی پیش عکسی بدون حجاب از خود در صفحه اینستاگرام‌اش منتشر کرد.

صدف طاهریان طاهریان متولد ۳۰ تیر ۱۳۶۷ در تهران میباشد او بازیگر سینما و تلویزیون است و در فیلم های سینمایی سلام بر عشق (۱۳۸۸)(حدوداً بیست سالگی)، هیچ کجا هیچ کس (۱۳۹۰) و پس کوچه های شمرون (۱۳۹۱) بازی کرده است. او انواع فعالیت های سینمایی خودش را، در سال ۱۳۹۰ هجری شمسی (حدوداً در سن ۲۲ سالگی)، و باکار و نقش آفرینی در همین فیلمِ هیچ کجا هیچ کس  آغاز کرد.

صدف-طاهریان

یکی دیگر از بازیگرانی که به شبکه جم تی پیوست  رابعه اسکویی است که سابق بر این به واسطه حضورش در آثار کمدی شناخته می شد از ایران مهاجرت کرده تا در تولیدات شبکه ماهواره ای جم حضور یابد.

این بازیگر متولد سال ۱۳۴۵ در تهران است.

Snap583

رابعه اسکویی بازیگر چندان مطرحی نبود و مانند طاهریان معمولا در نقش های فرعی ظاهر می شد.

 

بهارک صالحی

صالح نیای ۳۰ ساله هرچند مدت کوتاهی در کلاسهای حمید سمندریان شرکت داشت اما اغلب فعالیت هایش در ایفای نقش های آثار تلویزیونی بوده است.

 

صالح نیا کار بازیگری را با سریال “بی صدا فریاد کن” ساخته مهدی فخیم زاده با ایفای نقش افسر نیروی انتظامی آغاز کرد و در ادامه بیشتر در تله فیلمهای مختلف ظاهر شد.

cofelink-5-1

از جمله کارگردانانی که صالح نیا در چند تله فیلم با او همکاری داشت سعید ابراهیمی فر بود که خود این روزها مشغول کار برای جم است.تله فیلمهای “پیوند” و “شب سال نو” و اپیزود “شب بارانی” از مجموعه تلویزیونی “یک لحظه دیرتر” از جمله ساخته های ابراهیمی فر بوده اند که بهارک صالح نیا در آنها ایفای نقش داشته است.

 

پردیس افکاری

این بازیگر سال ۱۳۴۳ در تهران متولد شد و دارای لیسانس کارگردانی است.

پردیس-افکاری

افکاری که بیشتر نقش مکمل را بازی می کرد فعالیت هنری خود را ابتدا در عرصه تئاتر و پس از آن در سینما و تلویزیون شروع کرد. او در مدت حضور خود در تلویزیون علاوه بر بازی در سریال های «فکر پلید» و «طریق عشق»، در برنامه های عروسکی «بزبز قندی» و «هادی و هدی» به عنوان بازیگر عروسکی نیز به فعالیت پرداخت.

 

مانی کسرائیان

کسرائیان بازیگری سینما را با فیلم «روزی که هوا ایستاد» آغاز کرد. کسرائیان فعالیت هنری را با بازیگری تئاتر آغاز کرد و در نمایش هایی چون کبودان ، اسفندیار و سیاوش به روایت من ایفای نقش نمود . وی نخستین بار در سال ۱۳۷۶ در فیلم « بانوی اردیبهشت » به کارگردانی رخشان بنی اعتماد مقابل دوربین قرار گرفت . او در سال ۱۳۸۰ برای اولین بار بازیگری در تلویزیون را با مجموعه «داستان یک شهر» تجربه کرد.

۱۲۷۸۵۸۷۸۵۷

کسرائیان بازی در سری دوم مجموعه تلویزیونی « داستان یک شهر » را در کارنامه دارد ، عشق طاهر (۱۳۷۸) ، مانی و ندا (۱۳۷۹) ، هفت پرده (۱۳۷۹) ، جایی دیگر (۱۳۸۱) .

 

رامسین کبریتی

رامسین کبریتی متولد ۱۳۴۸ در تهران، بازیگر است

اولین سریال که او با آن دیده شد، شاید سریال ولایت عشق را بتوان نام برد، در مدار صفر درجه هم سال ۸۶ حضور موفقی داشت، اما اصلیترین سریالی که بعث دیده شدن اش شد سریال ستایش از سال ۸۹ شد ولی او بازیگری پر کار نبود

ramsinkebriti-photokade-3

کبریتی بعد از همبازی شدن با فریبا نادری در سری دوم سریال ستایش و چندین عکس منتشر شده از این دو در محافل عمومی شائبه ازدواجشان را در فضای مجازی همه گیز کرد، اما فریبا نادری این خبر را تکذیب کرد

 

هرمز سیرتی

این بازیگر که از دهه چهل کار خود را آغاز کرده بود و بعدتر در کنار بازیگری در سینما و تلویزیون به بازیگری در رادیو هم پرداخت.

۴۷۹۷۷۹۲_۹۷۱

“هشت و نیم شب”، “قانون”، “نقش عشق” و “رنج و سرمستی” از جمله تجربه های بازیگری سیرتی در سینما بودند. “باغ گیلاس”، “سمک عیار” و “سازمان۴” نیز از جمله سریالهایی بودند که وی در آنها ایفای نقش کرده است.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *