تهدید ایران توسط خلبان خود فروخته ایرانی!

تهدید-ایران
344
دسته‌بندی نشده

تهدید-ایران

تهدید ایران ، تهدید ایران توسط خلبان خود فروخته
احمد خسروی خلبان خود فروخته ۳۹ ایرانی که چندی قبل به ترکیه پناهنده شده بود،به تازگی ادعا کرده است که برای آسیب رساندن به کشور عزیزمان از انجام هیچگونه اقدام نظامی فروگذار نخواهد کرد.

تهدید ایران توسط خلبان خود فروخته ایرانی!

روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت «احمدرضا خسروی،» خلبان خودفروخته ایرانی که سال گذشته به ترکیه پناهنده شده بود، به تازگی در مصاحبه با این روزنامه تهدید کرد به سرزمین های اشغالی پناهنده خواهد شد. طبق ادعای این روزنامه، خسروی به این نیز بسنده نکرد و اظهار داشت برای آسیب رساندن به کشورمان، از انجام هیچگونه اقدام نظامی فروگذار نخواهد کرد.
خسروی ۳۹ ساله که اکنون در شهر «وان» ترکیه به سر می برد با طرح ادعاهایی واهی و با تظاهر به آن که جان همسر و پسرش در خطر است، قبیحانه اظهار داشت برای ضربه زدن به کشورمان حد و مرزی قائل نخواهد شد. خسروی سال گذشته بدون همراه بردن همسر و فرزندش و برای پناهندگی در ترکیه با لباس مبدل و به طور قاچاقی از مرزهای ایران خارج شد.
احمد خسروی ، تهدید ایران توسط خلبان خود فروخته ، تهدید ایران توسط احمد خسروی
احمد خسروی ، تهدید ایران توسط خلبان خود فروخته ، تهدید ایران توسط احمد خسروی

خسروی به مدت ۱۹ سال خلبان بالگرد نیروی انتظامی ایران بود. وی در مصاحبه با تایمز آو اسرائیل به عناد با دین اسلام آشکارا اعتراف کرد. خسروی همچنین افزود: «از آن جایی که مسلمان نیستم … از اجرای قوانین اسلامی در کشور ناراضی بودم…»

پلیس ترکیه چندی پیش دو ایرانی به نام های «عبدالسلام تاتاری» و «محمد محمدیان» را به اتهام تلاش برای ربودن خسروی بازداشت کرد. طبق گزارش رسانه های ترکیه، دادستان این کشور تاتاری و محمدیان را به شش سال و هشت ماه حبس محکوم کرد. این در حالی است که این دو نفر در دادگاه اتهامات وارده را رد کردند. پلیس ترکیه مدعیست تاتاری و محمدیان در حال شناسایی محل زندگی خسروی در شهر وان واقع در شرق ترکیه بودند.

احمد خسروی ، تهدید ایران توسط احمد خسروی ، احمد خسروی

عکس های خلبان خود فروخته ایرانی
احمد خسروی ، تهدید ایران توسط احمد خسروی ، احمد خسروی

خلبان خود فروخته ایرانی ، احمد خسروی ، اخبار داغ روز
تهدید ایران توسط خلبان خود فروخته ایرانی!

منبع : باشگاه خبرنگاران

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *