توبیخ و دستگیری این مدیر مدرسه بی رحم (عکس)

توبیخ و دستگیری این مدیر مدرسه بی رحم (عکس)

 

دادستان جیرفت از رسیدگی خارج از نوبت به پرونده مدیر مدرسه شهید فاریابی خبر داد و گفت:مدیرخاطی پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تامین مناسب به دلیل عجز از تودیع وثیقه بازداشت شد.حسین سلامی اظهار داشت:پس از شکایت پدر دانش آموز به عنوان ولی قهری مبنی بر ایراد ضرب و جرح عمدی منجر به شکستگی استخوان بینی و پارگی لب فرزندش، بلافاصله رسیدگی به این پرونده آغاز شد.

توبیخ و دستگیری این مدیر مدرسه بی رحم (عکس)

به گزارش ایران ۱۶ وی عنوان کرد:در همان تحقیقات اولیه دانش آموز به پزشکی قانونی معرفی شد و طبق نظریه پزشکی قانونی، شکستگی استخوان بینی و پارگی لب وی مشخص شد.وی گفت:بلافاصله تحقیقات میدانی از شاهدان عینی (دانش آموزان و سایر کارکنان مدرسه) آغاز و در نهایت مدیر مدرسه به دادسرا احضار و پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تامین مناسب به دلیل عجز از تودیع وثیقه بازداشت شد.

 

توبیخ و دستگیری این مدیر مدرسه بی رحم (عکس)

 

سلامی گفت:مدیر مدرسه در اظهارات اولیه خود پس از اقرار به موضوع و پشیمانی از رفتار خود، از اولیای دانش آموز عذرخواهی کرد.دادستان جیرفت همچنین خطاب به اولیای دانش آموز عنوان کرد:مرجع تظلم خواهی قوه قضائیه است و افراد باید برای احقاق حق به سیستم قضائی مراجعه کنند.سلامی گفت:تحقیقات نشان می دهد که از سوی مسئولان مدرسه و آموزش و پروش جیرفت هیچگونه تهدیدی علیه دانش آموز مبنی بر اخراج از مدرسه صورت نگرفته است.

 

این چنین ضرب و شتمی برای یک محصل بسیار سنگین و سخت است وی با بیان اینکه یکی از شریف ترین و زحمت کش ترین اقشار جامعه معلمان دلسوز هستند، گفت:حفظ حرمت و جایگاه معلمان ضرورت دارد و نباید خطای یک فرد را به پای یک مجموعه نوشت.

 

طبق قانون هرنوع آزار و اذیت کودکان ممنوع است وی یادآور شد:از آنجایی که بزه دیده صغیر سن بوده، طبق قانون حمایت از کودکان و نوجوانان مصوب 11 دی ماه 1381 هرنوع آزار و اذیت کودکان که موجب شود به آنان صدمه جسمانی یا روانی، اخلاقی وارد شود و سلامت آنها را به مخاطره بیاندازد ممنوع است.

 

وی گفت:پرونده در شعبه دوم دادیاری دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت در حال رسیدگی است و پس از صدور کیفر خواست به دادگاه صالحه ارسال خواهد شد.شایان ذکر است پیش از این نیز آموزش و پرورش خبر از برکناری مدیر مدرسه از سمتش داده بود.

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *