تولد حضرت زینب چه روزی است؟ +متن و عکس نوشته‌ روز پرستار

تولد حضرت زینب چه روزیست
3,904
دسته‌بندی نشده

تاریخ ولادت حضرت زینب در سال ۹۶ ، شعر ولادت حضرت زینب ، روز تولد حضرت زینب در سال ۹۷ ،

ولادت حضرت زینب چه دوزی ست

تاریخ تولد حضرت زینب به قمری حضرت زینب (س) که در آستانه‌ سالروز ولادت با سعادتشان هستیم، سومین فرزند امام علی(ع) و حضرت زهرا (س) هستند. ایشان در ۵ جمادی‌ الاول سال پنجم هجری قمری در مدینه چشم به جهان گشودند. در ایران روز ولادت حضرت زینب‌(س) به نام روز پرستار ثبت شده است. علت این نام‌گذاری، پرستاری از امام زمانشان حضرت زین‌العابدین (ع) و دیگر بیماران و مصیبت‌زدگان خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام پس از واقعه کربلاست.

تولد حضرت زینب چه روزی است

تاریخ ولادت حضرت زینب در سال ۹۷ شنبه ۲۲ دی ماه ۱۳۹۷ ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار و بهورز [ ۵ جمادی الاولی ۱۴۴۰ ] (۱۲th December 2019)

تاریخ ولادت حضرت زینب در سال ۹۶  سه شنبه ۳ بهمن ۹۶ ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار و بهورز [ ۵ جمادی الاولی ۱۴۳۹ ] (۲۳ February سال ۲۰۱۸)

عکس پروفایل روز پرستار

 

در مدینه چشم به جهان گشود. خبر تولد نوزاد عزیز، به گوش رسول خدا (ص) رسید. رسول خدا (ص) براى دیدار او به منزل دخترش ‍ حضرت فاطمه زهرا (س) آمد و به دختر خود فاطمه (س) فرمود:(دخترم ، فاطمه جان ، نوزادت را برایم بیاور تا او را ببینم ). فاطمه (س) نوزاد کوچکش را به سینه فشرد، بر گونه هاى دوست داشتنى او بوسه زد، و آن گاه به پدر بزرگوارش داد. پیامبر (ص) فرزند دلبند زهراى عزیزش را در آغوش کشیده صورت خود را به صورت او گذاشت و شروع به اشک ریختن کرد. فاطمه (ص) ناگهان متوجه این صحنه شد و در حالى که شدیدا ناراحت بود از پدر پرسید: پدرم ، چرا گریه مى کنى ؟! رسول خدا (ص) فرمود: (گریه ام به این علت است که پس از مرگ من و تو، این دختر دوست داشتنى من سرنوشت غمبارى خواهد داشت، در نظرم مجسم گشت که او با چه مشکلاتى دردناکى رو به رو مى شود و چه مصیبتهاى بزرگى را به خاطر رضاى خداوند با آغوش باز استقبال مى کند). در آن دقایقى که آرام اشک مى ریخت و نواده عزیزش را مى بوسید، گاهى نیز چهره از رخسار او برداشته به چهره معصومى که بعدها رسالتى بزرگ را عهده دار مى گشت خیره خیره مى نگریست و در همین جا بود که خطاب به دخترش فاطمه (س) فرمود: (اى پاره تن من و روشنى چشمانم ، فاطمه جان ، هر کسى که بر حضرت زینب و مصایب او بگرید ثواب گریستن کسى را به او مى دهند که بر دو برادر او حسن و حسین گریه کند).

اس ام اس ولادت حضرت زینب و روز پرستار … مثل غزل مثل سپیده مثل آبی آیینه ای صبحی تو جان آفتابی پاکی صبوری مهربانی باصفایی تو یک پرستاری تو یک مفهوم نابی روز پرستار بر سپید پوشان دل پاک مبارک . . . (کاظم مسکنی) … اس ام اس ولادت حضرت زینب و روز پرستار … در خجسته روز میلاد بانوی کربلا پرستار دل های زخم دیده خرابه های شام و در فرخنده روز گرامی داشت مقام پرستار، یاد همه پرستاران صحنه جهاد و نبرد را گرامی داریم . . . … اس ام اس ولادت حضرت زینب و روز پرستار … میلاد مظهر صبر و شکیبایی و تجسم عینی علم و عفاف حضرت زینب علیها السلام مبارک باد … اس ام اس ولادت حضرت زینب و روز پرستار

جزییات بیشتر : ولادت حضرت زینب چه روزی است؟ +متن و عکس نوشته‌ روز پرستار

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *