توهین بی شرمانه شبکات ماهواره ای به شهاب حسینی + عکس

شهاب-حسینی

اهانت به شهاب حسینی در فضای مجازی

شهاب حسینی افتخار سینمای ایران توانست با نقش افرینی حرفه ای جایزه نخل طلا جشنواره کن را از ان خود کند. بازیگر محبوب کشورمان در همان جا اعلام کرد که این جایزه را به امام زمان (عج) تقدیم خواهد کرد که این اقدام او به مزاج برخی ها خوش نیامد .

ماجرای حمله شبکه های ماهواره ای به شهاب حسینی

  پس از اهانت های کاربران ضدانقلاب در فضای مجازی به شهاب حسینی، شبکه های ماهواره ای معاند هم این بازیگر را به خاطر تقدیم جایزه اش به امام زمان(عج) هدف توهین قرار دادند!
شهاب حسینی نخل طلایی
حمله شبکات ماهواره ای به شهاب حسینی بعد از تقدیم نخل طلا به امام زمان (عج)

 

بی بی سی، من و تو، صدای آمریکا و همچنین شبکه های مبتذل سلطنت طلب، با اینکه ابتدا در واکنش به کسب جایزه بهترین بازیگر جشنواره کن از سوی شهاب حسینی، ابراز خوشحالی کرده بودند، طی روزهای اخیر، گزارش هایی توأم با عصبانیت و ناراحتی را علیه این بازیگر ایرانی پخش کردند.

مجری اخبار شبکه بی بی سی با حالتی از تأسف بیان کرد که شهاب حسینی جایزه خود را به امام زمان تقدیم کرده است! شبکه من و تو هم نسبت به شهاب حسینی ابراز ناامیدی کرده و تاکید می کند که این بازیگر می توانست این جایزه را در دلش به امام زمان(عج) تقدیم کند!

در شبکه صدای آمریکا هم عنوان می شود که شهاب حسینی به قدری وابسته است که بزرگترین آرزویش این است که درباره شخصیت های مذهبی فیلم ساخته شود، به ویژه امام حسین(ع).

گفتنی است، شهاب حسینی در نشست خبری پس از بازگشت از جشنواره کن، گفت که به خاطر اینکه این موفقیت را همزمان با نیمه شعبان کسب کرده است، جایزه اش را به آستان مقدس امام زمان(عج) تقدیم می کند.

توهین بی شرمانه شبکات ماهواره ای به شهاب حسینی + عکس

4.763
منبع : کیهان

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *