تکه تکه کردن طلافروش تهرانی در یک سرقت کثیف+عکس

مثله+کردن+مرد+طلافروش

این پرونده زمانی کلید زده شد که عصر شنبه 25 دی ماه سال جاری خانواده ای با مراجعه به ماموران کلانتری 121 سلیمانیه از ناپدید شدن پدر 56 ساله شان خبر دادند.

بدین ترتیب تیمی ازماموران اداره 11 پلیس Police آگاهی تهران برای ردیابی مرد طلافروش وارد عمل شدند و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد که این مرد صبح شنبه پس از حضور در مغازه طلافروشی اش در بلوار ابوذر خیابان پیروزی تا ظهر در محل کارش بوده اما به طرز عجیبی ناپدید شده است.

قتل مرد طلافروش

تجسس های پلیسی برای مشخص شدن سرنوشت مبهم این مرد طلافروشی آغاز شد تا اینکه ماموران در تحقیقات فنی پی بردند در نبود مرد طلافروش مغازه اش مورد دستبرد قرار گرفته و دزدان با سرقت Stealing دوربین های مداربسته داخل مغازه سعی داشتند سرنخی از خود به جا نگذارند.

ردیابی ها ادامه داشت تا اینکه ساعت 5 سحرگاه دوشنبه 27 دی ماه سال جاری کارگر شهرداری در تماس با ماموران پلیس از پیدا شدن جسد تکه تکه شده مردی داخل سطل زباله در فلکه اول مقداد خبر داد.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی همراه بازپرس ویژه قتل Murder برای بررسی های فنی در صحنه جرم Crime حاضر شدند.

ماموران زمانیکه پای در محل گذاشتند ابتدا خیابان های اطراف محل کشف جسد مثله شده را بستند و سپس تحقیقات فنی خود را همراه تیم تشخیص هویت و پزشکی قانونی آغاز کردند.

تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که عاملان جنایت Crime پس از قتل اقدام به تکه تکه کردن جسد کرده و آن را داخل سطل زباله رها کرده اند.

قتل در شرق تهران

در این مرحله یک کارگر شهرداری پای در صحنه جرم گذاشت و سرنخی اصلی را پیش روی ماموران پلیس قرار داد.

کارگر شهرداری به ماموران گفت: ساعت 4 صبح بود که در حال جارو زدن خیابان بودم  ناگهان مرد جوانی صدایم کرد و از من درخواست کمک کرد.

وی افزود: مرد جوان ادعا کرد که یکسری وسایل داخل مغازه اش است و نمی تواند آنها را به تنهایی داخل سطل زباله بریزد و سپس به سمت خودرویی رفت و با برداشتن چادر ماشین به داخل مغازه اش رفت و پس از دقایقی مرا صدا کرد تا داخل مغازه شوم.

داخل مغازه تاریک بود و هیچ موضوع مرموزی نبود و با هم چادر خودرو را که داخلش یکسری وسیله ریخته بود بیرون آوردیم و داخل سطل زباله انداختیم من احساس می کردم داخل چادر خودرو یک صندلی نیز است و نمی دانستم جسد مردی داخل چادر پیچیده شده باشد

این کارگر شهرداری ادامه داد: پس از آن مرد جوان کرکره مغازه اش را پایین کشید و به سرعت رفت یک ساعت بعد شنیدم همکارانم جسدی را داخل سطل زباله فلکه اول مقداد پیدا کرده اند.

محل جنایت

در این مرحله ماموران به سراغ مغازه بنگاه املاک که در چند قدمی محل کشف جسد بود رفتند و پس از تخریب کرکره مغازه زمانیکه وارد مغازه شدند مشخص شد که جنایت داخل مغازه صورت گرفته است.

کارآگاهان در گام بعدی به سراغ دوربین مداربسته های اطراف مغازه طلافروشی رفتند و مشاهده کردند که عاملان جنایت مرد طلافروش را به زور سوار بر خودرویشان کرده و پا به فرار Escape گذاشته اند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که عامل جنایت حامد یکی از شرورهای محل است که چندی پیش از زندان Prison آزاد شده است.

تحقیق از شاهدان ماجرا

یکی از شاهدان ماجرا به خبرنگار رکناگفت: صبح ساعت 7 وقتی برای رفتن به محل کارم از خانه خارج شدم با خودروهای پلیس روبرو شدم و زمانیکه به محلی که ماموران جمع شده بودند نگاه کردم با جسد مردی روبرو شدم که پا و دستانش از هم جدا شده بود.

صحنه دلخراشی بود و وقتی ماجرا را پیگیر شدم شنیدم که مرد طلافروش در بلوار ابوذر که مردی آرام و خیری بود از سوی مرد بنگاهدار ربوده شده و پس از اینکه او را داخل مغازه خودشان زندانی Prisoner می کنند با تهدید و شکنجه Torture های مرد طلافروش موفق به گرفتن کلید مغازه و رمز گاوصندوق می شوند.

وی افزود: قاتلان پس از به دست آوردن کلید  به مغازه طلافروشی رفته و همه طلاها و دوربین های داخل مغازه را سرقت کردند و سپس اقدام به قتل مرد طلا فروش و تکه تکه کردن جسد این مرد کرده اند.

شاهد ماجرا ادامه داد: صبح وقتی کارگر شهرداری داخل سطل زباله را نگاه می کند متوجه جسد داخل آن می شود و سپس با دیدن امام جماعت مسجد محل از وی درخواست کمک می کند که امام جماعت مسجد و چند مرد دیگر سطل زباله را برمی گردانند و با جسد مثله شده مرد طلافروش روبرو شده اند.

یکی دیگر از شاهدان ماجرا به رکناگفت: قاتل The Murderer همیشه یکی از شرورها محل بود و چندی پیش از زندان آزاد شد و شنیده بودیم که شیشه ای شده است ولی هیچ وقت فکر نمی کردیم دست به این جنایت هولناک بزند.

این جوان افزود: شنیدیم که حامد و همدستانش پس از سرقت از طلافروشی دست به قتل زدند و مقتول را با سنگ فرز تکه تکه کرده اند.

وی ادامه داد: حرفهای زیادی در این ماجرا شینده شده که یکی از آنها از همکاری یک زن برای ربوده شدن مرد طلافروش بوده است.

بنا به این گزارش، بازپرس مرشدلو از دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی برای دستگیری عامل اصلی این جنایت وارد عمل شوند.

منبع : رکنا

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *