جدیدترین عکس مهناز افشار و دخترش

جدیدترین عکس مهناز افشار و دخترش

جدیدترین عکس مهناز افشار و دخترش,مهناز افشار

جدیدترین عکس مهناز افشار و دخترش

طی برخی از سایت‌ها تصویر جدیدی از مهناز افشار را با توضیح «مهناز افشار و دخترش» منتشر کرده‌اند که به نظر می رسد جدیدترین عکس منتشر شده از مهناز افشار و دخترش می باشد.


برخی از سایت‌ها تصویر جدیدی از مهناز افشار را با توضیح «مهناز افشار و دخترش» منتشر کرده‌اند که به نظر می رسد جدیدترین عکس منتشر شده از مهناز افشار و دخترش می باشد.

جدیدترین عکس مهناز افشار و دخترش,مهناز افشار

مهناز افشار در خرداد ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد و متولد سال مار است.

مهناز افشار در کودکی خیلی شیطنت می کرد و همیشه دوست داشت بوفه دار مدرسه باشد، یک بار بخاطر شیطنت های فراوانش دو روز از مدرسه اخراج شد، عاشق آتاری مخصوصا بازی دزد و پلیس بود و …

به تماشای کارتون علاقه فراوانی داشت و از سیندرلا، صدویک سگ خالدار، پلنگ صورتی، مورچه و مورچه خوار، سند باد، باربا پاپا، بامزی، هاچ زنبور عسل، خانواده دکتر ارنست و جودی ابوت بعنوان کارتونهای دوست داشتنی کودکی اش یاد میکند.

رشته تحصیلی مهناز افشار در دبیرستان علوم تجربی بود و برای ادامه تحصیل بمدت چهار سال در یک موسسه غیر انتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت.

بازیگری مهناز افشار از تلویزیون و با مجموعه تلویزیونی (عشق گمشده) در سال ۱۳۷۶ آغاز شد.

شباهت بیش از حد مهناز افشار به فائقه آتشین (گوگوش) باعث شد تا قبل و بعد از اکران فیلم « شور عشق » به خواست خود سوژه اول مطبوعات باشد. بعد از مدتی جنجال مطبوعاتی و پس از توقیف فیلم « خاکستری » مدتی از او خبری نبود. تا اینکه پس از یکسال با بازی در فیلم « نگین » به سینما بازگشت.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *