جراحی فک و لثه رزیتا غفاری بازیگر کشورمان بخاطر اشتباه یک پزشک! عکس

جراحی فک و لثه رزیتا غفاری بازیگر کشورمان بخاطر اشتباه یک پزشک! عکس

رزیتا غفاری بازیگر 43 ساله کشورمان به بیان تجربه تلخی پرداخت که بخاطر اشتباه یک پزشک برای وی رخ داده است.

مشکلات رزیتا غفاری بخاطر اشتباه یک پزشک

رزیتا غفاری با انتشار تصویری در اینستاگرام از واکنش‌های برخی به صحبت‌های او درباره اشتباه یک دندانپزشک که منجر به درد و رنج 15 ساله‌اش شده بود، ابراز ناراحتی کرد.

رزیتا غفاری، بازیگر تلویزیون که دو روز پیش عکسی از خود پس از عمل سینوس‌هایش منتشر کرده بود، به تازگی با انتشار پستی تازه در اینستاگرام، از برخوردی که برخی با او داشته‌اند، ابراز ناراحتی کرد.

عکس منتشر شده توسط رزیتا غفاری

عکس منتشر شده توسط رزیتا غفاری

 

رزیتا غفاری درخصوص واکنش برخی از مردم نوشت:

«سلام، باور کنین اصلا فکر نمی‌کردم که بعد از یه عمل جراحى سخت و چند ساعت بیهوشی کامل و چند روز بسترى شدن در بیمارستان حقم این برخورد مردم باشه!
واقعا انسانیت رو براى هم تمام کردیم! تعریف کردن تنها قسمتى از ماجرایى که بر من گذشته ظاهرا به بعضی دوستان دانشجو سخت اومده

با پوزش فراوان و با اجازه شما دوستان بدون استفاده از لغات و اصطلاحات پزشکى و بدون در نظر گرفتن حوصله شما کامل‌تر ماجرا را برایتان میگویم! ١۵سال پیش به جهت تنها یک پوسیدگى جزیى به یک دندانپزشک که از طرف خانه سینما معرفی شد رفتم.. دکتر که به ظاهر بسیار جوان بود کار را شروع کرد ولی متاسفانه بیشتر از آنچه باید تراش دندان را ادامه داد تا اینکه اعصاب باز شدند! سپس شروع به عَصب کشی دندان نمود، بعد از کشیدن دومین عَصب، وسیله عَصب‌کشی را از ریشه دندان خارج کرده و وارد فکم نمودند سپس وسیله را همانجا شکاندند. با دست پاچگی ایشان و صدای شکستن تا حدی متوجه موضوع شدم. سپس ایشان بدون کشیدن اعصاب باقیمانده، در دندان را بسته و به من چهار استامینافون کدئین و ترامادول تجویز کردند و مرا راهی کردند!

شب دچار مسمومیت شدید شدم و به علت خونریزی معده به بیمارستان منتقل شدم و سپس خون معده را با شلنگ خارج کردند! و این تازه اول ماجراست. کم‌کم اثرات دارویی از بین رفت و درد دندان شروع شد.
ابتدا به دنبال یک پزشک حاذق گشته و فورا توسط ایشان فکم از بالاى دندان شکافته شد و وسیله عَصب‌کشى خارج شد!
سپس اعصاب رها شده در دندان بدون بی‌حسى دوباره عَصب‌کشی شدند! دو مرتبه جراحى لثه شدم. سپس تمام دندانم از داخل عفونت کرد و کیست‌ها تمام اطراف را أحاطه کردند!

سه بار پیوند استخوان شدم و در انتها پزشک مشاورم که در طى سالیان سعی نمود دندانم را نگه دارد آن را کشیده و ایمپلنت کرد. … در طى جراحی‎هاى فک متوجه باز بودن سینوس‌ها و تخریب کامل دیوارهاى سینوسی شدم و حالا تحت نظر پزشک گوش و حلق و بینی تحت جراحى سینوس که حاوى کیست هم بود قرار گرفتم. توجه داشته باشید که در طى ١۵ سال به من چه گذشت.

این تقریبا ماجراى بیماری من بود که ظاهرا در طى این دو روز خیلی‌ها رو ناراحت کرده! البته نه به جهت دلجویى و دلداری از من بلکه شرح این واقعه را دروغ شاخدار، هنرنما بودن، به دور از انسانیت و بسیار توهین و تحقیرهایی که واقعا در درکش مانده‌‌ام.
باز هم اگر به عنوان یک هنرمند نتوانستم از اصطلاحات پزشکى استفاده کنم عذر می‌خواهم.»

منبع : khabaronline.ir

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *