جزئیات جدید از قتل عام خانوادگی 10 نفر در فهرج کرمان

قتل عامل خانوادگی در کرمان

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج از قتل 10 نفر از اهالی یک خانواده و همسایگانش در روستای جهان آباد از توابع شهرستان فهرج در شرق استان کرمان خبر داد و گفت:در این رابطه چهار نفر مجروح ودر بیمارستان پاستور بم بستری هستند.

وی در تشریح جزئیات این حادثه هولناک بیان کرد:دستورات قضائی لازم جهت دستگیری قاتل صادر شده و رسیدگی به این پرونده باجدیت در دستور کار دستگاه قضائی قرار گرفته است.
داوریان در ادامه افزود:انگیزه وعلت اصلی این جنایت اختلافات خانوادگی بوده است که قاتل با همسر وخانواده همسرش داشته است .
وی تصریح کرد:قاتل (ش . ن )جوانی 26ساله و دارای سابقه کیفری است و از یکسال و نیم قبل با شخصی به نام (ر. د) ازدواج می کند و از ابتدای زندگی مشترک با همسرش دچار اختلافات متعدد زناشویی بوده است.
وی اعلام کرد:قاتل حوالی ساعت 17 الی 18 مورخه دوم دی ماه با مراجعه به درب منزل پدر همسرش که دختر خاله وی نیز بوده است اقدام به تیراندازی به سمت درب منزل و قتل پدر همسرش می کند.
این مقام قضائی ادامه داد:قاتل سپس به داخل منزل می رود و تمامی افراد داخل خانه به غیر از همسرش را به گلوله می بندد که متاسفانه با توجه به اینکه تعدادی از همسایگان نیز برای عیادت یک بیمار در داخل خانه بوده اند آمار کشته ها افزایش یافته است.
رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج عنوان کرد:در این حادثه تلخ متاسفانه 10 نفر ازجمله پدر،مادر،تعدادی از فرزندان و همسایگان خانواده به قتل می رسند و تعداد 4 نفر جهت درمان به بیمارستان پاستور بم اعزام شده اند.
این مقام قضائی تاکید کرد:کلیه مطالب مطرح شده در این خصوص در فضای مجازی به غیر از مطالب فوق نادرست است.

قتل عامل هولناک خانوادگی در کرمان

منبع : میزان

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *