جسد زن باردار زیر درخت کاج

جسد زنی باردار که به طور مرموزی به کام مرگ رفته حوالی کلانتری کن کشف شد.

به گزارش جوان، ساعت 16 و 30 دقیقه عصر روز شنبه، 31 مردادماه مأموران کلانتری 142 کن از طریق تماس شهروندی در جریان کشف جسد زن میانسالی حوالی کلانتری قرار گرفتند.

لحظاتی بعد مأموران پلیس در محل حادثه که فضای سبزی در هزار متری کلانتری بود، حاضر شدند و با جسد زنی حدوداً 45 ساله زیر درخت کاج سوزنی روبه‌رو شدند. پس از اعلام این خبر قاضی مدیر روستا، بازپرس ویژه قتل از دادسرای جنایی پایتخت به همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل به تحقیق پرداخت.

جسد متعلق به زن ناشناسی بود که مأموران در بررسی‌ها هیچ مدرک شناسایی نیافتند. در بررسی‌های بیشتر مأموران با آثار خراش‌هایی روی گردن و دست زن ناشناس روبه‌رو شدند که حکایت از آن داشت عامل یا عاملان این حادثه بعد از قتل در مکان دیگری جسد این زن را که مانتو و شلوار به تن داشت به این مکان منتقل و رها کرده‌اند. همچنین مأموران در بررسی جسد متوجه گردنبند و دو انگشتر طلای زن میانسال شدند که نشان می‌داد انگیزه این حادثه سرقت نمی‌باشد. تحقیقات بیشتر هم نشان داد اهالی محل این زن را نمی‌شناسند.

پزشکی قانونی هم در معاینات اولیه در محل حادثه اعلام کرد این زن باردار است و از مرگ وی حدود 12 تا 24 ساعت می‌گذرد.

زنی که موضوع را به پلیس خبر داده بود، گفت: دقایقی قبل برای خرید از خانه‌ام بیرون آمدم. وقتی از کنار فضای سبز در حال عبور بودم متوجه این زن زیر درخت کاجی شدم. ابتدا فکر کردم خواب است اما وقتی او هیچ حرکتی نکرد، مشکوک و نزدیک شدم که فهمیدم فوت شده و به پلیس خبر دادم.

جسد در پایان به دستور قاضی مدیر روستا برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. مأموران پلیس تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی عامل یا عاملان این حادثه آغاز کرده‌اند.

اخبار  حوادث  – جوان

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *