جفت گیری همستر

جفت گیری همستر

جفت گیری همستر

کلیپ جفت گیری همستر / تشخیص همستر نر و ماده

عمل جفتگیری معمولاً هنگام عصر (موقع غروب آفتاب) صورت می‌گیرد. همسترهای ماده جوان معمولاً ً نرهای مسن‌تر را ترجیح می‌دهند. قبل از جفتگیری، همستر نر و ماده ممکن است حرکاتی مانند دویدن در قفس، بازرسی و بو کردن اندامهای تناسلی همدیگر و دعوا کردن را از خود نشان دهند. جنس ماده در حین جفتگیری بدن خود را سفت نگه داشته، دمش را بالا و سر خود را پایین نگه می‌دارد و منتظر جنس مخالف می‌شود. وی در موقع جفتگیری یا بدنبال آن ممکن است به جفت خود آسیب وارد سازد.

جفتگیری معمولاً در اولین استروس پس از زایمان بندرت منجر به آبستنی می‌شود. بهتر است بعد از جفتگیری همستر ماده را به قفس خود برگردانده و پس از گذشت چهار روز دیگر، دوباره آن را با همستر نر همجوار کنید. اگر جفتگیری صورت نگیرد، همستر ماده در جفتگیری قبلی آبستن شده است ولی چنانچه پس از جفتگیری اول، خروج ترشحات شیری رنگ از واژن مشاهده شود و جفتگیری دوم صورت گیرد در این حالت در جفتگیری اول آبستنی صورت نگرفته است. طول دوره بارداری همستر بین ۱۶ تا ۲۱ روز است. همستر ماده در ۳۰ تا ۵۰ درصد کل دوران زندگی‌اش قادر به فعالیت تولیدمثلی می‌باشد. تعداد نوزادان در هر زایمان معمولاً بین ۴ تا ۸ عدد می‌باشد. البته همسترهای ماده تا زایمان پنجم و ششم نوزادان زیادی بدنیا می‌آورند، ولی پس از این مدت زاد و ولد آنها کاهش پیدا می‌کند.

نحوه تشخیص همستر نر و ماده

همسترها حیواناتی با بلوغ زودرس هستند و تشخیص جنسیت آنها نیز کار نسبتاً ساده‌ای است. شما می‌توانید با نگاه کردن از دور نیز نر یا ماده بودنشان را براحتی تشخیص دهید. همستر نر معمولاً ً کشیده‌تر از همستر ماده بوده، در قسمت عقبی بدن در طرفین دم، بیضه‌ها بصورت کاملاً برجسته و بیرون‌زده مشاهده می‌شوند (در همستر نر بیضه‌ها رشد قابل توجهی داشته و درصد بالایی از وزن کلی بدن را شامل می‌شوند).

برای تشخیص جنسیت بچه همسترها نیز می‌توانید با وارد آوردن فشار به قسمت خلفی شکم، نر یا ماده بودن آن را تشخیص دهید. به این صورت که در بچه هسمتر نر، بیضه‌ها از محل خود به سمت بیرون برجسته خواهند شد. ضمن این که فاصله مقعد تا دستگاه تناسلی در بچه همستر نر خیلی بیشتر از این فاصله در بچه همستر ماده می‌باشد. در جنس ماده سوراخ دیگری نیز نزدیک مقعد وجود دارد که همان واژن است.

منبع : خبر25

 

کلیپ جفت گیری همستر

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *