جنجال حجله رفتن دامادها با عروسهای دوقلو

دردسر حجله رفتن دامادها با عروسهای دوقلو

 

به گزارش ایران 16  ، شباهت زیاد عروسهای دوقلو باعث شد در شب ازدواج به حجله نروند چون دامادها نمیدانستند کدامیک از این عروس ها ، همسرشان است  و از ترس ایتنکه مبادا با کسی که همسرشان نیست به حجله بروند و بخوابند تصمیمی جالب گرفتند! این دامادها نتوانستد از بین دو عروس دوقلو همسرشان را تشخیص بدهند

 

2 عروس دوقلو در شب جشن ازدواج با توجه به اینکه خیلی به هم شبیه بودند، آقا دامادها را سر کار گذاشتند و گفتند تا نتوانند تشخیص دهند که کدام عروس برای کدام داماد است به حجله نمی روند.

دردسر حجله رفتن دامادها با عروسهای دوقلو (عکس)

دامادها در برابر چشمان میهمانان نتوانستد درست حدس بزنند و این موضوع باعث شد تا دو عروس شرط هایی را برای آن دو داماد تعیین کنند.

 

دختران دوقلوی همسان چینی که با شوهران دوقلوی همسان خود ازدواج کرده‌اند پس از این شوخی، برای متفاوت نشان دادن چهره‌شان تصمیم گرفتند تا روی صورت یکی‌شان عمل جراحی پلاستیک انجام شود تا شوهران‌شان بتوانند در یک نگاه آنها را بشناسند.

 

دردسر حجله رفتن دامادها با عروسهای دوقلو (عکس)

 

به گزارش خبرگزاری شینهوا، این دو دختر دوقلوی 22 ساله می‌گویند به دلیل شباهت بیش از حد به هم شناسایی آنها برای شوهرانشان مشکل می‌شود و خود آنها هم گاهی در تشخیص همسران‌شان دچار مشکل می‌شوند.

 

این دو خواهر می‌گویند شوهران‌شان همچنان به هم شبیه هستند که گاهی در نگاه اول شوهران‌شان را با هم اشتباه می‌گیرند. برای حل این مشکل چاره کار را در این دیده‌اند که یکی از این زوج‌ها هر دو با جراحی پلاستیک تغییر شکل دهند تا مشکل‌شان حل شود.

 

جراح پلاستیک با جراحی شکل ظاهری یکی از دختران و شوهرش را کمی تغییر داد تا زوج‌ها از هم قابل تشخیص شوند. این عمل جراحی برای یک زوج (زن و شوهر) بزرگتر که تنها چند دقیقه زودتر از همزادان‌شان به دنیا آمده‌اند انجام گرفت.

 

این دو قلوها همه‌چیزشان شبیه به یکدیگر است و این شباهت حتی در خودرویشان نیز دیده می‌شود.

 

این دوقلوها به نام ژائوشین و ژائو ژوان با شوهران یونسافی و یون یانگ در یک عروسی مشترک در منطقه یون چنگ در استان شانشی با هم ازدواج کرده‌ بودند.

 

دکتر کانگ جراح می‌گوید: تغییرات جزئی روی صورت یک زوج انجام گرفت که در ناحیه بینی و پیشانی‌شان بود تا برای همیشه مشکل آنها مرتفع شود.

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *