جنجال زنان خطرناک داعشی در اردوگاه‌های سوریه

888
دسته‌بندی نشده

جنجال زنان خطرناک داعشی در اردوگاه‌های سوریه/ از آتش زدن چادر‌ها و افتخار به جهاد نکاح تا به ستوه آوردن زندان‌بان‌ها +تصاویر

همسران تروریست‌های داعشی پس از بازداشت در سوریه، دست از اقدامات شرورانه خود بر نداشتند و با نقشه‌های مختلف سعی در تجدید قوای این سازمان خطرناک به روش‌های مخصوص خود دارند

اردوگاه هول در کنج شمال شرقی سوریه تحت کنترل نیرو‌های کرد است که ۲۵ تا ۳۰ هزار آواره سوری در آن به سر می‌برند. در این اردوگاه بخشی ویژه جدا از قسمت‌های دیگر اردوگاه نیز وجود دارد که نظارت‌های امنیتی خاصی روی آن متمرکز است. از بخش زنان داعشی صحبت می‌کنیم که در عملیات ناموفق به دام نیرو‌های سوری افتادند، یکی از برزیل، دیگری از آلمان، زنانی خارجی که برای جهاد نکاح راهی سوریه شدند، همسران تروریست این زنان هم یا در زندان به سر می‌برند و یا به هلاکت رسیده‌اند و البته برخی از آن‌ها همچنان در حال انجام عملیات تروریستی هستند.

زنان داعشیبنا بر اعلام بی‌بی‌سی محمد سخنگوی اردوگاه هول درباره آن‌ها می‌گوید: «قصد داشتیم این زنان را در کنار آوارگان سوری نگه داریم اما آن‌ها واقعاً شرور هستند و دست به اقدامات خطرناکی می‌زنند. به عنوان مثال چادر‌های سوری‌ها را به آتش کشیدند و آن‌ها را کافر خواندند.»

زنان داعشی

محمد سخنگوی اردگاه هول

کیمبرلی کانادایی نامسلمانی است که سه سال‌ونیم قبل به سوریه آمد و درباره سفر خود می‌گوید: «من به دلایل انسان دوستانه آمدم و از سازمان داعش چیز زیادی نمی‌دانستم و از نظر من آن‌ها کار‌های خوبی به عنوان یک سازمان اسلامی انجام می‌دهند.»

زنان داعشی

کیمبرلی زن داعشی برزیلی

این زنان به اندازه‌ای خطرناک هستند که مقامات زادگاه آنان نیز حاضر به پذیرششان نیستند. خدیجه یکی از آنهاست که ملیت آلمانی دارد؛ او برای مظلوم نشان دادن خود می‌گوید: «من اشتباه کردم که به اینجا آمدم، حاضرم با پرداخت پول داوطلبانه به زندان بروم اما در این مکان نمانم، زندگی در اینجا مانند حضور در زندان گوانتانامو می‌ماند و روان مرا به هم می‌ریزد.»

زنان داعشی

خدیجه زن داعشی آلمانی

غرب از پذیرش آن‌ها سر باز می‌زند، زیرا نگران است آن‌ها با بازگشت خود به خانه داعش را نیز به آنجا بیاورند. سخنگوی اردوگاه هول در قسمتی دیگر از توضیحاتش به این موضوع اشاره می‌کند که از نیت حقیقی این زنان بی‌خبر است و آن‌ها با دروغ و مظلوم‌نمایی همان چیزی را می‌گویند که ما دوست داریم بشنویم.

زنان داعشی

هرچند که برخی از آن‌ها این راز را لو داده‌اند که سرکرده‌های داعش آن‌ها را برای تسلیم شدن تشویق کرده‌اند. مقامات داعشی به آن‌ها گفته‌اند که خود را تسلیم کنید تا شما را به کشور خود بازگردانند و به این صورت پس از بازگشت به زادگاه تجدید قوا کنید تا ما دوباره بتوانیم عملیات خود را انجام و حیطه حکمرانی مان را گسترش دهیم.

این زنان به قدری حس ناامنی را در میان آوارگان اردوگاه‌های سوری ایجاد کرده‌اند که حتی زندان‌بانان نیز از دست آن‌ها به ستوه آمده‌اند و بار‌ها درخواست بازگرداندن آن‌ها به کشورشان را مطرح کرده‌اند.

زنان داعشی

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *