مبارزه مرگبار سگ‌های فداکار با مار کبری! +فیلم

مبارزه مرگبار سگ‌های فداکار با مار کبری! +فیلم

جنگ سگ‌ با مار کبری

 دو سگ فداکار با کشتن مار کبرای مرگبار و فدا کردن جانشان جان کودک خردسال صاحبشان را که در خواب بود نجات دادند.

بدون شک سگ‌ها باوفاترین حیوانات روی کره زمین به شمار می‌روند و در بسیاری از مواقع با فدا کردن جان خود این وفاداری را به اثبات رسانده‌اند؛ مانند اتفاقی که به تازگی در شهر «کیداپاوران» کشور فیلیپین رخ داد و نشان داد این مخلوقات خداوند تا چه اندازه به صاحب خود که به آنها آب و غذا می‌دهد وفادار هستند.

هنگامی که جمعه هفته گذشته “اسکای” ۱ ساله در خواب بود و پدر و مادرش در خانه حضور نداشتند با ورود یک مهمان ناخوانده مرگبار به داخل خانه جان این کودک را در معرض خطری جدی قرار گرفت. در حالی که یک مار کبرای قصد ورود به داخل اتاق این کودک را داشت بلافاصله «ماکسی» (سگ سیاه) و «میلی» (سگ سفید) دو سگ خانگی وارد عمل شدند و تلاش خود را برای جلوگیری از نزدیک شدن مار به این کودک آغاز کردند.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است مبارزه نفس‌گیر این دو سگ باوفا با این مار کبرا را به تصویر می‌کشد. در حالی که مار در چندین نوبت به اتاق خواب اسکای نزدیک شد این سگ‌های باوفا مانع نزدیک شدن مار به کودک شدند. این ویدئو نشان می‌دهد که ماکسی چند مرتبه در حالی که چیزی نمانده بود مار خود را به کودک برساند آن را به دندان گرفت و از مقابل درب اتاق دور کرد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که میلی نیز با گرفتن دم مار آن را به عقب می‌کشد. سرانجام پس از یک مبارزه نفس‌گیر چند دقیقه‌ای این دو سگ موفق به کشتن مار کبرا شدند و توانستند جان کودک صاحب خود را از خطر مرگ نجات دهند.

پس از آنکه پدر و مادر اسکای به خانه بازگشتند با صحنه‌ای عجیب مواجه شدند. در حالی که ماکسی جان خود را از دست داده بود، میلی نیز در حالی که نابینا شده بود در گوشه ای از حیاط خانه حضور داشت. مار کبرای کشته شده نیز در مقابل درب اتاق کودک روی زمین افتاده بود.

گفتنی است؛ وفاداری و فداکاری این دو سگ در حالی خبرساز می‌شود که سال گذشته نیز یک سگ دیگر با از دست دادن جانش توانست ضمن کشتن یک مار کبرا جان صاحب و خانواده‌اش را که در خواب بودند نجات دهد.

سگ هایی که ناجی جان کودک صاحب خود شدند!

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *