حادثه ای تلخ برای آزاده صمدی هنگام اجرای نمایش + عکس

آزاده-صمدی

مصدومیت آزاده صمدی در تئاتر

آژاده صمدی هنرمند جوان کشورمان که با بازی در سریال راه بی پایان شناخته شد و برای بازی در فیلم آفریقا دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن را از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد در هنگام اجرای نمایشی در تئاتر از ناحیه پا دچار آسیب شد.

آزاده صمدی هنگام اجرای نمایش «رویای یک شب نیمه تابستان» مصدوم شد.

در حالی که تنها یک هفته به پایان نمایش «رویای یک شب نیمه تابستان» به کارگردانی مصطفی کوشکی باقی مانده، آزاده صمدی بازیگر نقش هیپولیتا به دلیل پارگی رباط مچ پا قادر به ادامه همکاری در اجرا نخواهد بود و نازآفرین  کاظمی بازیگر نقش هلنا، به جای آزاده صمدی هم ایفای نقش می کند.

این اتفاق به دلیل کانسپت متفاوت این نمایش رخ داد. در «رویای یک شب نیمه تابستان» بازیگران به لحاظ فیزیکی تجربه متفاوت و عجیبی را از سر می گذرانند.

 آزاده صمدی

مصدومیت آزاده صمدی هنگام اجرای نمایش

نمایش «رویای یک شب نیمه تابستان» کمدی مشهور ویلیام شکسپیر که از 27 تیرماه در تئاتر مستقل تهران به روی صحنه رفت و با استقبال مخاطبان مواجه شد این هفته به پایان می رسد.

این نمایش با بازی نویسی باقر سروش، طراحی و کارگردانی مصطفی کوشکی و با حضور آزاده صمدی، محمد صادق ملک، سجاد باقری، روشنک گرامی، مجید نوروزی، شهروز دل افکار، نازآفرین کاظمی، هومن کیایی، علیرضا کیمنش، خاطره حاتمی و غزل شجاعی (به ترتیب ورو به صحنه) در تئاتر مستقل تهران به روی صحنه می رود.

حسن جودکی مدیر تولید و مجری طرح این پروژه است و مصطفی کوشکی طراحی صحنه، شیما میرحمیدی طراحی لباس و آکسسوار، علی کوزه گر طراح نور، سارا اسکندری طراحی گریم ، بهرنگ عباسپور ساخت موسیقی و ایمان یزدی دستیاری کارگردان این نمایش را برعهده دارند.

آزاده صمدی

مصدومیت آزاده صمدی هنگام اجرای نمایش

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:«پادشاه آتن، قرار است چله تابستان، شبی که ماه قرص کامل است با هیپولیتا ازدواج کند. بنابراین شاه دستور می دهد آن شب جوانان آتنی واقعاً خوش گذرانی کنند. اما تمام جوانان آتنی از این موضوع خوشحال نیستند. لایساندر و دیمیتریوس که از کودکی با هم دوست بوده اند، هردو عاشق هرمیای زیبا دختر همسایه شان هستند ولی پدر هرمیا دو پا را در یک کفش کرده که دخترش باید شب عروسی شاه و در حضور شاه با دیمیتریوس ازدواج کند، وگرنه هرمیا را می کشد یا به معبد کاهنان می فرستد که تا آخر عمر همان جا ترشیده بماند، حال آنکه هیچکس در آن محله آتن نیست که نداند هرمیا از بچگی عاشق لایساندر بوده است.»

آزاده صمدی ، مصدومیت آزاده صمدی هنگام اجرای نمایش

منبع : خبرگزاری مهر

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *