حادثه دلخراش برای بازیگر ایرانی / 46 بخیه روی سر آقای بازیگر! +عکس و شرح حادثه

یکی از بازیگران نمایش «آخرین انار دنیا»،24 مهر ماه و درواقع یک روز قبل از آغاز اجرای عمومی نمایش، هنگام تمرین از ناحیه سر دچار آسیب شد.

ابراهیم پشت‌کوهی ـ کارگردان نمایش «آخرین انار دنیا» ـ گفت: با وجود بیش از 40 بخیه‌ای که بر سر بازیگر نمایش زده شده است، امشب «آخرین انار دنیا» با همان بازیگر در سالن سایه تئاترشهر اجرای خود را آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه حال عمومی “بهنام پانیزه” خوب است، افزود: فقط برای اجرا باید باند روی سرش را برداریم و امیدوارم هر چه زودتر حالش به طور کامل بهبود یابد.

این بازیگر در جریان تمرین‌های نمایش «آخرین انار دنیا» که در سالن سایه مجموعه تئاترشهر انجام می‌شد، هنگامی که در یکی از صحنه‌ها قصد رفتن به زیر دکور نمایش را داشت، سرش با بخشی از دکور که یک گاری است، برخورد کرد و به شکل جدی آسیب دید. پانیزه پس از آسیب‌دیدگی، بلافاصله به درمانگاه منتقل شد و با 46 بخیه در ناحیه شکافتگی سر، مورد معالجه قرار گرفت.

20161016155138_57369393

در این نمایش، انعطاف بدنی بازیگر و اجرای تئاتر فیزیکال اهمیت ویژه‌ای دارد.

نمایش «آخرین انار دنیا» اقتباسی از رمان مشهوری به همین نام نوشته «بختیار علی»، نویسنده نامدار کُردزبان است و محمد سایبانی، حسین اصیلی، الهام اسکندری، بهنام پانیزه، سارا شاهی، میراث پری‌دار، سعید عیسایی، وحید فراهانی، الناز امینی و فاطمه احسان‌فر ایفای نقش می‌کنند.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از: سیما کهنمویی(دستیارکارگردان)، ابراهیم پشت‌کوهی(طراح صحنه)، فاطمه پشت‌کوهی(طراح لباس)، پیمان بخشی(طراح نور)، موسی عامری(طراح نشانه)، بودا عباس‌نیا(طراح پوستر)، نهاد مولودی‌فر(ساخت دکور)، رامونا شاه(مدیر روابط بین‌الملل)، امیر پارساییان‌مهر(تبلیغات مجازی)، بودا عباس‌نیا (عکاس)، احمدرضا حجارزاده (روابط‌عمومی و امور رسانه)،

نمایش «آخرین انار دنیا»،کاری از گروه تئاتر «تی‌تووَک»، روایتی متفاوت و نو از تقابل جنگ و عشق و در ادامه آثار پیشین ابراهیم پشت‌کوهی است.

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *