حاملگی حرام و نامشروع مادر از پسرش (عکس)

l137953757827435034919.jpg

این

زن ۴۰ ساله اهل زیمبابوه در کمال ناباوری قصد دارد با پسر ۲۳ ساله خود ازدواج کند. این زن و پسرش ادعا میکنند که شدیدا عاشق یکدیگر هستند، آنها میگویند تصمیم دارند رابطه خود را وارد مرحله جدیدی کنند وبه همین دلیل تصمیم به ازدواج گرفته اند. این درحالی است که “بتی بکو” در حاضر ۶ ماهه باردار است و کودک او حاصل رابطه حرام و نامشروع وی با پسرش است.

حاملگی حرام و نامشروع مادر از پسرش  (عکس)

خانم برکو ۱۲ سال است که همسرش را از دست داده و به همراه پسر ش زندگی میکند، این زن با تایید رابطه اش میگوید: طبق رسوم باید با برادر کوچکتر همسر مرده ام ازدواج کنم اما من ازدواج با پسرم که فرزندی از او در رحم دارم را ترجیح میدهم. او در دادگاه گفت مدت سه سال است با پسر خود رابطه نامشروع دارد و پول زیادی خرج کرده تا بتواند به صورت قانونی با وی ازدواج کند.

پسر این زن میگوید : طبق رسومات قبیله ای پدرم موظف بوده است به خاطر ازدواج با مادرم پولی به خانواده او بپردازد اما قبل از اتمام بدهی اش درگذشته و اکنون من میخواهم وظایف ناتمام او را به پایان برسانم. او میگوید از اینکه مردم بدانند مادرش از او باردار است اصلا ناراحت نیست.

قاضی دادگاه محلی که به اتهام این مادر و پسر رسیدگی میکند میگوید اگر در زمان گذشته چنین چیزی رخ داده بود هردوی آنها توسط مردم قبیله کشته میشدند اما اکنون ترس از پلیس مانع این کار است.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *