حرف های سوپر استار سینما در مورد دخترش

اخبار,اخبار فرهنگی ,مهناز افشار

 اخبار فرهنگی عکس جدید مهناز افشار , دختر مهناز افشار ,مهناز افشار , تصاویر مهناز افشار , عکس های مهناز افشار , فیلم های مهناز افشار
مهناز افشار در جدیدترین واکنش جنجالی خود نسبت به فرزندش نوشته ای را در ایسنتاگرام منتشر کرده است.

به گزارش ستاره ها، این سوپر استار سینمای ایران نوشته: «سلام، من از آن دسته از عزیزان که پست اعتراض من بابت عکس منتشر شده را متاسفانه بد برداشت کردند ، عذر خواهی میکنم ، برای همین پاک شد.
بدون شک منظور من به شما عزیزان نبود و اصل اعتراض من به ادامه انتشار اون عکسها در سایتها و صفحات بود با تیترهای زرد ….
و بعد از ان متوجه شدم من اجازه ندارم که فرزند ۶ روزه خودم را وارد حواشی و صحبتهایی بکنم که حق اش نیست و قرار نیست درگیر حواشی و کامنتهایی بشود که دور از انسانیت است …و اجازه ندهم عده ای کودک من را بهانه حرفها و گفتارهای شخصی خودشان بکنند …عده ای هر از چندگاه دوباره شایعه و دروغ تکراری را شروع میکنند مبنی برخصوصی ترین مسئله و خط قرمز من که نه تنها صحت ندارد که بسیار هم زشت است .
( شرط ازدواج ) و درست نیست حال بد خودشان را در این صفحه بیاورند و حتی باعث ناراحتی و دلخوری دیگر مَردم در اینجا شوند ….و متاسفانه مجبور به بلاک این أفراد شدم برای اولین بار و ترجیح میدهم اینبار برای صحت ادعای زشتشان مدرک و دلیل کاملا مشخص بیاورند …. این صفحه مکان مناسبی برای این اندازه دروغ و بد دلی نیست …. در آخر سکوت من در بعضی موارد دور شدن از حواشی زرد است و محافظت از خانواده ام … که أولویت اول من همیشه خانواده ام بود و حالا همسر و فرزندم هم هستند ..
و در اخر از ان دسته از عزیزان که در این سالها من را شناخته اند و سعی در حفظ احترام در این صفحه دارند و با شایعه پخش کنندها برخورد درست و محترم میکنند و برای حفظ احترام من و همه تلاش میکنند ، هزاران بار ممنونم ..
خوبان همیشه ماندگارند ، شما همیشگی هستید و من با شما خوبم …
پی نوشت : من هم چون شما معتقدم موضوع اینقدر عجیب نیست ، یک کودک همچون دیگر کودکان ، پاک و بی گناه پا بر روی زمین گذاشته همین ….و من بعد از خداوند محافظش هستم در کنار همسرم که همیشه محافظ من بوده ….
اما این حق را بدهید ، که کامنتهای دروغ و شخصی أفراد را بدون مدرک در اینجا پاک کنم ، انهم برای حفظ احترام همه.»

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *