حضور خانم‌ها در استادیوم به رهبری علی کریمی!

حضور خانم‌ها در استادیوم به رهبری علی کریمی!

علی کریمی موافق حضور خانواده ها در استادیوم است. او می‌گوید حضور خانم‌ها محیط ورزشگاه‌ها را امن می‌کند.

طی این چند روز اخیر مصاحبه ای از علی کریمی منتشر شد که نظر مثبت او درباره حضور خانواده ها در استایوم را می رساند. اسطوره فوتبال کشورمان اعتقاد دارد که با حضور بانوان، جو ورزشگاه ها آرام تر می شود. حرفی که سال هاست امثال منصور پورحیدری، حسین کلانی و جعفر کاشانی و دیگر قدیمی های فوتبال آن را تکرار می کنند. کسانی که اعتقاد دارند حضور بانوان باعث به وجود آمدن شرایطی می شود که آقایان دیگر در استادیوم ها فحاشی نکنند.

این اتفاق در اوایل فصل برای تمرینات استقلال افتاد. یعنی حضور بانوان تاثیر مثبتی روی جو تمرینات گذاشته بود و مسئولان باشگاه اعتقاد داشتند که این اتفاق باعث شده بود که تمرینات به دور از هرگونه توهینی به هیچ شخص یا تیم خاصی برگزار شود. حالا این علی کریمی است که به نوعی لیدر عملی شدن این طرح شده است.
البته این نیاز به کمک مسئولان وزارت ورزش دارد. اینکه استادیوم های اصلی نوسازی و بازسازی و صندلی دار شدند، یک کمک بزرگ به حساب می آید. اینکه ورودی مجزا برای حضور بانوان و خانواده ها در نظر بگیرند، یک کمک دیگر است و اینکه از طریق رایزنی با نهادهای مذهبی، این پروژه را کنترل کنند. چیزی که البته وزارت ورزش دولت یازدهم هم تمام تلاشش را در رابطه با آن انجام داد. این اتفاق در والیبال تا حدی عملی شد و حالا همه می خواهند بدون ایجاد بحران، این زمینه را فراهم کنند.

منبع: سیمرغ

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *