حضور در تولد این خانم بازیگر برای همه آزاد است !

حضور در تولد این خانم بازیگر برای همه آزاد است !

برنامه این ماه «تولد ماه» به مناسبت زادروز مهرانه مهین‌ترابی، هنرمند مردادی برگزار می شود که متولد سال ۱۳۳۶ است و امسال ۶۰ ساله شده است.

برنامه «تولد ماه» که همواره با اجرای امید محمدنژاد همراه است، به هنرمندان بالای ۶۰ سال که جزو مفاخر و چهره های ماندگار دارای آثار هنری و خانواده پایدار هستند می‌پردازد.

بیست و پنجمین نشست صمیمانه هنرمندان به مناسبت زادروز مهرانه مهین ترابی در قالب برنامه «تولد ماه» برگزار می شود.

نتیجه تصویری برای مهین ترابی

تولد ۶۰‌سالگی مهرانه مهین‌ترابی جشن گرفته می‌شود

این بازیگر پیشکسوت با ایفای نقش در آثار ماندگاری چون سریال‌های «همسران»، «نوعی دیگر»، «خانه سبز»، «سرزمین سبز»، «قطار ابدی»، «آژانس دوستی»، «داستان یک شهر»، «نرگس»، «صاحبدلان»، «کتاب فروشی هدهد»، «همه بچه های من»، «شمس العماره»، «پرانتز باز»، «در مسیر زاینده رود»، «زمانه»، «بچه های نسبتا بد» و «همه چیز آنجاست» شناخته می شود و البته این آثار تنها بخشی از کارنامه کاری او به حساب می آید.

«تولد ماه» با حضور مهین ترابی و دیگر هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون به همت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران جمعه ۲۰ مرداد ساعت ۱۷:۳۰ در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) واقع در خیابان ولیعصر، روبروی بزرگراه نیایش، بلوار اسفندیار، پلاک ۳۵ برگزار می‌شود و حضور علاقمندان در این برنامه آزاد و رایگان است.

منبع : ایسنا

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *