حضور هنرمندان در رالی خانوادگی

timthumb

مسابقه تفریحی ،خانوادگی رالی یکروزه تهران جام خودپرداز بانک انصار به مناسبت سالروز درگذشت قهرمان اتومبیلرانی کشور مرحوم آرش رامین یکتا ، در 3 کلاس همگانی،پیش‌کسوتان و هنرمندان همراه با جوایز نفیس ارزنده و کارت عضویت افتخاری و مسیر حدودا 200 کیلومتر ، درتاریخ  20 شهریور ماه 94 برگزار شد.

در آغاز مسابقه رالی  ،دو اسپانسر مربوطه از شرکت کنندگان پذیرایی کردند و شماره ها و استیکر های تبلیغاتی را بر روی خودروها نصب کردند.این مسابقه با تلاوت آیاتی از قرآن و توزیع نقشه و کتابچه‎های آموزشی به تک تک شرکت کنندگان آغاز شد.از تمامی سنین ، از پیر تا جوان و حتی کودکان و نوجوانان همراه خانواده خود در این رالی حضور داشتند.

اما از نکات مورد توجه این مسابقه ، حضور گرم هنرمندان،  ورزشکاران و خوانندگان کشور بود.در بین هنرمندان شخصیت‎هایی  همچون شراره رخام، مهدی امینی خواه، شهره سلطانی،  عارف لرستانی، رابعه اسکویی، ستاره اسکندری، مهرداد میناوند از فوتبالیست‎ها و حامی از خوانندگان کشور شرکت داشتند.

همچنین پیشکسوتان رشته اتومبیلرانی و نقشه‌خوانان و راننده‌های بانو کشور نیز در این رالی شرکت کرده بودند.عوامل هیئت اتومبیلرانی استان تهران نیز باحضور گرم و پررنگ خود به مسابقه رنگ حرفه ایی تری بخشیده بودند.

رالی-خانواده-همراه-با-هنرمندان-4-300x176 رالی-خانواده-همراه-با-هنرمندان-6-300x172 رالی-خانواده-همراه-با-هنرمندان-7-300x175 رالی-خانواده-همراه-با-هنرمندان-1-300x178 رالی-خانواده-همراه-با-هنرمندان-2-300x170 رالی-خانواده-همراه-با-هنرمندان-3-300x173

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *