حمله معلم مرد به دختر دانشجویی که سرکلاس خواب بود!+عکس

حمله معلم مرد به دختر دانش آموز
معلم مرد دختر ، گاز گرفتن موهای دختر توسط معلم مرد
معلم مرد دختر جوان را که سر کلاس خواب بود به روشی خاص بیدار کرد ، این استاد که به جدیت و قانون مداری شهرت داشت از دیدن بی نظمی شاگردش به شدت خشمگین شده بود.

معلم مرد دختر دانش آموز در خواب را به روش خون آشام ها بیدار کرد

شیوه عجیب معلم مرد برای بیدار کردن شاگردش از خواب سر کلاس درس ! تصاویری که با گوشی موبایل دانش آموزان حاضر سر کلاس ضبط و منتشر شده است رفتار خاص و عجیب معلم با دانش اموزی که سر کلاس درس خوابش برده است را نشان می دهد.معلم مرد دختر

معلم مرد دختر

استاد که پیرمردی جدی است حین تدریس متوجه می شود که یکی از دختران حاضر در کلاس خواب است و با دیدن بی نظمی دانش آموزش ناراحت می شود ، برای لحظاتی صحبتهایش را متوقف کرده و به سراغ دانش آموزی می رود که قانون کلاسش را بر هم زده ، در کمال حیرت و تعجب دانش آموزان دیگر استاد دهانش را باز کرده و با دندان هایش موهای دانش آموز دختری که در خواب بود را می گیرد و سعی می کند با کشیدن موها سرش را از روی میز بلند کند.دختر نوجوان که یکباره از خواب پریده است کاملا شوکه شده و با تعجب به همکلاسی ها و استادش نگاه می کند.

معلم مرد دختر

معلم مرد دختر

معلم مرد دختر دانش آموز را به سبک خون آشام از خواب بیدار کرد

وب سایت های خارجی منبع تیتر خون آشام را با لحنی طنزآمیز برای این معلم انتخاب کرده اند که عنوانی است منتشر شده در شبکه های اجتماعی.

حمله معلم مرد به دختر دانشجویی که سرکلاس خواب بود!+عکس

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *