قتل قهرمان پرورش اندام/ حکم اعدام پسر جنجالی تلگرام

قتل قهرمان پرورش اندام/ حکم اعدام پسر جنجالی تلگرام

قتل قهرمان پرورش اندام/ حکم اعدام پسر جنجالی تلگرام

خبرگزاری میزان- قتل قهرمان پرورش اندام در یک نزاع،صدور حکم اعدام پسر جنجالی تلگرام و ورود داعش به خانه های ایرانی ها با لباس پزشکی از مهمترین شایعات تلگرامی کشور بود که بسیاری از آنها خیلی زود تکذیب شد.

قتل قهرمان پرورش اندام/ حکم اعدام پسر جنجالی تلگرام به گزارش خبرنگار خبرگزاری میزان،شایعات همیشه مربوط به ارتباط یک فرد مشهور یا افراد خاص نیست. در سال گذشته بسیاری از خبرهای دروغ از مرگ افراد مشهور ساخته و منتشر شد. خبرهایی که خیلی زود تکذیب شدند.

قتل قهرمان پرورش اندام
بعد از قتل روح الله داداشی مردم دیگر نمی خواستند خبر کشته شدن ورزشکاران پرورش اندام در نزاع خیابانی را باور کنند. اما بازهم عکسی از قتل یک ورزشکار ملی پوش پرورش اندام در رسانه های مجازی و شبکه های اجتماعی موبایلی دست به دست شد. بسیاری غمگین شدند و اشک ریختند و برخی بی تفاوت به این موضوع بازهم تحلیل های خودشان را ارائه می دادند و ورزشکار را مقصر می دانستند. درکمترین زمان عکس ورزشکار مقتول در تمامی صفحات پخش و حتی برخی در حال شناسایی قاتل بودند و قاتل را معرفی می کردند.

یک هفته ای از انتشار و دست به دست شدن این عکس ها نگذشته بود که مقتول در تلویزیون ظاهر و شایعه قتلش را تکذیب کرد تا این بار هم شایعه ای دیگر زود برملا شود. ورزشکار پرورش اندام با بیان  اینکه یک هفته است زندگی اش مختل شده است کسانی که او و خانواده اش را به دردسر انداخته اند به خدا واگذار کرد.

داعش در لباس پزشکی
مراقب باشید داعش به پشت درخانه های ما آمده است. اگر کسی برای گرفتن قند خون شما به در خانه آمد سریع به پلیس زنگ بزنید. داعشی ها با سرنگ و سوزن آلوده به بهانه کنترل قند خون به در خانه ها مراجعه می کنند و شما به بیماری ایدز مبتلا می شوید. این آخرین شایعه تلگرامی است که در فضای مجازی پخش شده اما هنوز نه تایید و نه تکذیب شده است. اگرچه خیلی واضح است که اگر خطری شهروندان را تهدید کند پلیس با آن برخورد می کند. به نظر می رسد این شایعه نیز به زودی تکذیب میشود.

پسر جنجالی تلگرام

شاید او را جنجالی ترین فرد ایران در سال ۹۴ بدانیم اشتباه نکرده ایم. پسر جوان که سرایدار یک خانه ویلایی در شمال تهران بود و با عکس گرفتن کنار خودرو مازراتی صاحب کارش، خود را میلیاردری معروف معرفی کرد. این پسر پس از منتشرکردن عکس هایش با چندین دختر دستگیر و مدعی شد برای معروف شدن دست به این کار زده است. اگر کسی بگوید عکس های وحید پسر جنجالی تلگرام را ندیده است باعث تعجب می شود. پرونده او به جنجالی ترین پرونده های سال بدل شده بود. اما شایعات پس از دستگیری او بیشتر از خبر دستگیری اش سرو صدا کرد.

برخی ها با انتشار صورت پسری که چهره اش مشخص نبود ادعا کردند او پسر جنجالی تلگرام است و به ۳۰۰ ضربه شلاق محکوم شده است. عده ای پا را فراتر گذاشتند و ادعا کردند پسر جوان به اعدام محکوم شده است. همه این شایعات در حالی بود که پسر جنجالی با قرار وثیقه آزاد شده بود.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *