حکم دادگاه برای قاتل آتنا اصلانی

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به این‌که رسیدگی فوق‌العاده‌ به ‌پرونده “آتنا” آغاز شده است، گفت: در صورت صدور حکم دادگاه، اعدام قاتل آتنا در پارس‌آباد در ملأعام اجرا می‌شود.

اعدام قاتل آتنا در پارس‌آباد در ملأعام اجرا می‌شود

حکم دادگاه برای قاتل آتنا اصلانی

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به این‌که رسیدگی فوق‌العاده‌ به ‌پرونده “آتنا” آغاز شده است، گفت: در صورت صدور حکم دادگاه، اعدام قاتل آتنا در پارس‌آباد در ملأعام اجرا می‌شود.حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی در جمع خبرنگاران افزود: رسیدگی فوق‌العاده و خارج از نوبت به این پرونده در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور این پرونده به‌صورت فوق‌العاده رسیدگی و حکم آن از سوی دادگاه کیفری یک استان صادر می‌شود که دادستانی مرکز استان نیز بر روند تحقیقات و آزمایشات تخصصی پزشکی قانونی، نظارت ویژه خواهد داشت.

وی با بیان این‌که هدف ما اجرای کامل عدالت است، یادآور شد: هیچ‌گونه اغماض و چشم‌پوشی در ارتباط با بررسی این پرونده وجود نخواهد داشت و این قاتل حتماً به اشد مجازات خواهد رسید.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل خاطرنشان کرد: با وجود این‌که وقوع این حادثه تلخ و ناگوار برای ما بسیار تأسف‌برانگیز بود، ولی از هیچ تلاشی برای بررسی این پرونده دریغ نشده است.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *