حیوان خانگی باورنکردنی مرد تایلندی! +عکس

حیوان خانگی مرد تایلندی

مرد تایلندی به مدت 20 سال است که از یک تمساح به عنوان حیوان خانگی نگهداری می کند

به گزارش ایران۱۶ به نقل از  ثریا بحث حیوانات خانگی عجیب و غریب گاه کمی فراتر از یک حیوان عجیب و غریب می‌شود و به سمت وحشتناک بودن می‌رود که مطمئنا نمونه‌هایی از آن‌ها را بار‌ها در فضای مجازی دیده اید که یکی دیگر از آن‌ها یعنی مردی که ۲۰ سال است تمساحی را به عنوان حیوان خانگی داخل و نهنگی را در حیاط خانه‌ی خود نگاه داشته است خواهید دید.

حیوان خانگی مرد تایلندی

یک مرد تایلندی به مدت ۲۰ سال با یک تمساح زندگی می‌کند؛ “کاناتیپ ناتیپ”، یک مرد ۵۳ ساله از پیتسانولوک- تایلند است که هرگز هنگام بیرون رفتن از خانه نگران نیست و در را قفل نمی‌کند.

این مرد تمساح در خانه اش پرورش می‌دهد و به راحتی می‌تواند از پس مهمانان ناخوانده برآید. او تمساح را ۲۰ سال پیش، بعنوان حیوان خانگی، برای دو فرزندش گرفت.

حیوان خانگی تمساح
نگهداری از تمساح به عنوان حیوان خانگی

البته او یک تمساح و نهنگ را از مزرعه ناکورن ساوان، هم زمان خریداری کرده بود که در ابتدا Thong و Ngern در خانه آن‌ها زندگی می‌کردند، اما بعد از مدتی روشن شد که آن‌ها حیوان خانگی نیستند، بنابراین ناتیپ یک حوضچه کوچک در حیاط خانه شان ساخت و نهنگ را به آنجا منتقل کرد، اما تمساح را در داخل خانه نگه داشتند و معتقد بودند که پرورش آن راحت‌تر است، بنابراین به مدت دو دهه در خانه نگهش داشتند، ولی در مورد نهنگ توضیحاتی نداده است.

اگرچه دو پسر ناتیپ بزرگ شده اند و از خانه او رفته اند، اما او همچنان پسر سومش یعنی “ثونگ” را در خانه دارد و این حیوان را به خاطر او همچنان نزد خود نگاه داشته است. همه همسایگان او درباره این تمساح می‌دانند و هرگاه او را خوابیده وسط کوچه می‌بینند، به جای اینکه با پلیس تماس بگیرند، به صاحبش خبر می‌دهند تا او را به خانه برگرداند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *