خانم بازیگر فیلم های قبل از انقلاب درگذشت +عکس

خانم بازیگر مشهور قبل از انقلاب درگذشت +عکس

خانم بازیگر مشهور قبل از انقلاب درگذشت

 

“فروزان” بازیگر زن سینمای پیش از انقلاب درگذشت.به گزارش پارس ناز این بازیگر پیش از انقلاب که در فیلم فارسی های زیادی بازی نموده بود دار فانی را وداع گفت

خانم بازیگر مشهور قبل از انقلاب درگذشت +عکس

“پروین خیربخش” مشهور به “فروزان” از سال ۱۳۴۱ با دوبله و گویندگی در سینما فعالیت خود را آغاز کرد.او از سال ۱۳۴۲ با بازی در فیلم‌های «ساحل انتظار» به کارگردانی سیامک یاسمی به عنوان بازیگر شروع به کار کرد و تا سال ۱۳۵۶ در سینما فعال بود. مشهورترین فیلمی که فروزان در آن به ایفای نقش پرداخت، گنج قارون بود.فروزان هنرپیشه قدیمی سینمای ایران روز یکشنبه ۲۴ ژانویه ۲۰۱۶ درگذشت. او در سال‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران حضوری پر رنگ در سینمای ایران داشت.

خانم بازیگر مشهور قبل از انقلاب درگذشت +عکس
“پروین خیربخش” (فروزان)

براساس متن منتشر شده در ویکی پدیا، پروین خیربخش مشهور به فروزان از سال ۱۳۴۱ با دوبله و گویندگی در سینما فعالیت خود را آغاز کرد. او از سال ۱۳۴۲ با بازی در فیلم‌های «ساحل انتظار» به کارگردانی سیامک یاسمی به عنوان بازیگر شروع به کار کرد و تا سال ۱۳۵۶ در سینما فعال بود. مشهورترین فیلمی که فروزان در آن به ایفای نقش پرداخت، گنج قارون بود.او بعد از انقلاب از کار هنری منع، و دیگر بر پرده سینما دیده نشد، وی تا پایان عمر به دلایل شخصی هیچگاه در جمع هنرمندان و دوستدارانش ظاهر نشد و حاضر به انجام مصاحبه با هیچ یک از رسانه های فارسی زبان نگردید.

خانم بازیگر مشهور قبل از انقلاب درگذشت +عکس
فروزان در صفحه اول مجله اطلاعات هفتگی

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *